بیمارستان 55 تختخوابی هامون درهفتمین روز از سی و هفتمین دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور رییس سازمان تامین اجتماعی و مسوولان استان سیستان و بلوچستان در زابل به بهره برداری کامل رسید.

سلامت نیوز:  بیمارستان 55 تختخوابی هامون درهفتمین روز از سی و هفتمین دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور رییس سازمان تامین اجتماعی و مسوولان استان سیستان و بلوچستان در زابل به بهره برداری کامل رسید. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، مدیر درمان تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان  در این مراسم گفت: عملیات ساخت این بیمارستان چهار طبقه ای با دو هزار و 800 متر مربع زیربنا از سال 85 آغاز شد و اواخر سال 89 به اتمام رسید.

ˈمحمد اباذریˈ افزود: تا الان به دلیل نبود نیروی متخصص و فوق تخصص تنها بخش هایی از این بیمارستان فعال بوده است.

وی اظهار داشت: این بیمارستان با 100 میلیارد ریال اعتبار ساخته شده و دارای 50 تخت عمومی و پنج تخت ویژه آی سی یو است.

مدیر درمان تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: امسال نیز 10 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات این بیمارستان هزینه شد.

وی گفت: بخش سرپایی این بیمارستان که در تیر ماه سال گذشته افتتاح شد در 9 ماهه امسال 75 هزار مراجعه کننده داشته است.

وی افزود: با امضای تفاهم نامه سازمان تامین اجتماعی با وزارت بهداشت و درمان مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی زابل نیروی متخصص و فوق تخصص این بیمارستان را تامین کند.

اباذری اظهار داشت: این بیمارستان دارای بخش های تخصصی و فوق تخصصی چشم پزشکی، گوش، حلق و بینی و جراحی چشم و گوش، حق و بینی، بخش سرپایی و اورژانس است.

وی گفت: 90 نفر نیرو انسانی شامل کادر درمانی و خدماتی در سال جاری برای این بیمارستان جذب شدند که 95 درصد آنان بومی منطقه هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha