سرپرست امور بین الملل و توسعه صادرات سازمان غذا و دارو، از برگزاری نمایشگاه دارو، تجهیزات پزشکی و گردشگری سلامت در کشور عراق خبر داد.

سلامت نیوز: سرپرست امور بین الملل و توسعه صادرات سازمان غذا و دارو، از برگزاری نمایشگاه دارو، تجهیزات پزشکی و گردشگری سلامت در کشور عراق خبر داد. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر علیرضا حسینی اظهار داشت: نمایشگاه دارو، تجهیزات پزشکی و گردشگری سلامت 27 تا 30 بهمن ماه سالجاری در کشور عراق برگزار خواهد شد.

وی گفت: برای افتتاح این نمایشگاه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، وزیر بهداشت، رئیس سازمان غذا و دارو و وزیر بهداشت عراق حضور خواهند داشت.
حسینی افزود: 70 شرکت دارویی، تجهیزات پزشکی و گردشگری سلامت برای شرکت در این نمایشگاه ثبت نام کرده اند و بیش از هزار و 100 متر فضای نمایشگاهی در اختیار این نمایشگاه می باشد.

سرپرست امور بین الملل و توسعه صادرات سازمان غذا و دارو در ادامه گفت: همکاری های بسیار خوبی با سندیکاهای دارویی، تجهیزات پزشکی و انجمن های مربوطه داشته ایم و با تمام توان در این نمایشگاه حضور خواهیم داشت.

حسینی خاطر نشان کرد: در سفر وزیر بهداشت عراق به کشورمان تفاهم نامه ای امضاء شد که متعاقب آن یک کارگروهی از ایران برای اجرایی شدن اهداف تفاهم نامه به عراق اعزام شدند که نتیجه سفر  این کارگروه به عراق  تشکیل یک کارگروه ویژه برای ثبت داروهای ایرانی در وزارت بهداشت عراق بوده است.

وی در پایان گفت: اعضای کارگروه عراقی برای این موضوع تشکیل شده است و اعضای کارگروه ایرانی هم بزودی مشخص خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha