رییس اداره اورژانس بیمارستانی مركز فوریت‌های پزشكی كشور از بررسی میزان سختی كار پرسنل اورژانس بیمارستانی در قالب چند طرح پژوهشی در كشور خبر داد و ابراز امیدواری كرد كه بدین ترتیب سیاستگذاری‌های اصولی و مصوبات مناسبی حاصل شود.

دكتر نادر توكلی در گفت‌وگو با ایسنا، طرح پوشش فراگیر اورژانس بیمارستانی را از برنامه‌های چشم انداز طولانی مدت این اداره برشمرد و افزود: تدوین پروتكل‌های برخورد و تشخیص و درمان بیماران اورژانسی از دیگر برنامه‌هاست.

وی از تهیه فهرست داروهای مورد نیاز بخش اورژانسهای بیمارستانی خبر داد و گفت: این فهرست با بهره گیری از نظر مشورتی مراجع تخصصی تهیه و به تصویب نهایی رسیده است.

رییس اداره اورژانس بیمارستانی با اشاره به وجود استانداردها در بخش ارزشیابی بیمارستانی گفت: متاسفانه این استانداردها تاكنون بازنگری نشده است كه دراین راستا نیز لیست داروها و تجهیزات موردنیاز اورژانس بیمارستانی تهیه شده است.

دكتر توكلی به برنامه بازدید از اورژانسهای بزرگ كشور با افراد صاحب نظر اشاره كرد و یادآور شد: تلاش می‌شود برای خدمت رسانی بهتر و رضایت‌مندی بیشتر به بیماران اورژانس سرپایی و بستری از طریق استقرار در واحد Fast track و تریاژ سازماندهی شوند تا بدین ترتیب بیماران نیازمندتر، خدمات را سریع‌تر دریافت كنند.

رییس اداره اورژانس بیمارستانی با اشاره به تعامل بین اورژانس پیش بیمارستانی با بیمارستانی اظهار كرد: برای رسیدگی و كسب رضایت مندی بیشتر مراجعان، اداره اورژانس بیمارستانی از زیر مجموعه نظارت و اعتبار بخشی بیمارستانها به اورژانش كشور منتقل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha