شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱
کد خبر: 137828

برای اکثر مردم قرار دادن کره در قهوه اگر خطرناک هم به نظر نرسد،عجیب است اما بد نیست بدانید نوشیدن قهوه با کره بسیار مفید است.

سلامت نیوزبرای اکثر مردم قرار دادن کره در قهوه اگر خطرناک هم به نظر نرسد،عجیب است اما بد نیست بدانید نوشیدن قهوه با کره بسیار مفید است.

زمانی که  کره را با قهوه تان مخلوط می کنید، چیزی که نصیبتان می شود لذت بخش ترین نوشیدنی خامه ای ست که میتوانید انرژی اش را در بدنتان حس کنید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از برنا ،این قهوه که در بسیاری از کشورها به نوشیدنی «ضدگلوله» معروف است به شما انرژی می‌دهد تا برای ساعت‌ها احساس سیری داشته باشید. حتی با مخلوط کردن این نوشیدنی با چربی‌های سالم بیشتر مانند روغن نارگیل، این نوشیدنی تقویتی به شما در تولید کتون کمک می کند که زمانی تولید می شوند که بدن شما بجای کربوهیدرات، انرژی را از چربی تولید کند. 

بد نیست بدانید، تنها دو قاشق غذاخوری از  کره در قهوه تمام چیزی‌ست که شما نیاز دارید تا آنرا جایگزین یک وعده صبحانه تان کنید.بنابراین اگر نیازمند یک صبحانه ی سریع در مسیر هستید،این نوشیدنی را فراموش نکنید. با فراهم کردن چربی و کالری ضروری برای بدن، این ترکیب پرکاربردتری از یک منبع کربوهیدرات مثل جو دوسر است. 

البته هر نوع کره‌ای برای مخلوط شدن با قهوه مناسب نیست.در کشورهای اروپایی بیشتر از کره‌ای استفاده می‌شود که با عنوان کره علف‌خوار شناخته شده‌است.

اما چرا کره علف خوار؟ 

اکثر گاوها از سویا یا ذرت به دلیل ارزان و معده پرکن بودن، تغذیه می کنند اما آنها واقعا این دانه ها را نمی‌خورند، حتی نمی‌توانند آنرا به درستی هضم کنند و شیرشان چربی تولید می‌کند که شما آنرا در بدنتان نیاز ندارید! از طرف دیگر، گاوهای علف خوار معمولا بهترین شیر و گوشت را تولید می کنند و کره ی حاصله از این گاوها هم به همان خوبی شیر و گوشتشان است. 

علاوه بر این،تنها کره‌ی علف خوار چربی مناسب برای تنظیم کلسترول را داراست و چربی افزودنی ندارد.این کره ایده ال ترین نسبت امگا ۶ به امگا ۳ را در اسیدهای چرب (اسیدهای با ترانس بالا)دارد که چربی بدن را کاهش می دهد و منبع خوبی از ویتامین K است.بر طبق مطالعات انجام شده، هردوی اینها خطر بیماری های قلبی را کاهش می‌ دهند. 

همچنین کره علف خوار، چربی سالم را برای مغز و بدنتان فراهم می کند تا غشای سلولی و هورمون تولید کند.

اسید چرب چرخه کوتاه «بوتیرات» که اوایل مضر تلقی می‌ شد، علاوه بر پیشگیری از بیماری های قلبی،باعث جلوگیری از بیماریهای عصبی، افزایش مصرف انرژی می‌شود و همچنین ضد التهاب  است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha