یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰

پسر جوان یک سال‌‌و‌نیم پس از ارسال پیامکی توهین‌آمیز از سوی یکی از آشنایانش دست به جنایتی هولناک زد. این جنایت شامگاه ۱۷بهمن‌ماه امسال در یکی از خیابان‌های زنجان رخ داد.

سلامت نیوز: پسر جوان یک سال‌‌و‌نیم پس از ارسال پیامکی توهین‌آمیز از سوی یکی از آشنایانش دست به جنایتی هولناک زد. این جنایت شامگاه ۱۷بهمن‌ماه امسال در یکی از خیابان‌های زنجان رخ داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، پسر جوان كه منصور نام دارد، درحالی‌كه یك قبضه سلاح شكاری در دست داشت وارد مغازه‌ یكی از آشنایانش به نام رامین شد و او را هدف گلوله قرار داد. سپس از مغازه بیرون رفت و وسط خیابان گلوله‌ای به سرش شلیك كرد و در دم جانش را از دست داد. به‌دنبال این حادثه، رامین كه داخل مغازه افتاده بود به بیمارستان منتقل شد اما شدت جراحاتش به حدی بود كه او نیز ساعاتی بعد روی تخت بیمارستان جانش را از دست داد. با مرگ این دو جوان، تحقیقات پلیس برای كشف راز این جنایت هولناك شروع شد.

سرهنگ رحمتی، رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: بررسی‌ها نشان داد كه قاتل و مقتول رابطه فامیلی داشتند. با این حال حدود یك سال‌‌و‌نیم پیش، مقتول پیامكی توهین آمیز برای خواهر قاتل فرستاد كه بعدها مدعی شد این پیامك را اشتباهی فرستاده است. همین پیامك زمینه‌ساز اختلافات بین قاتل و مقتول شد.

این در حالی بود كه هر كدام از آنها مغازه‌ای در خیابان محل جنایت داشتند و به نوعی رقیب نیز به‌شمار می‌رفتند.سرهنگ رحمتی ادامه داد: این رقابت و اختلاف قدیمی در نهایت باعث شد كه شامگاه جمعه، منصور با استفاده از سلاح شكاری راهی مغازه رامین شده و پس از قتل او، دست به‌خودكشی بزند. به گفته وی، تحقیقات تكمیلی درخصوص این جنایت ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha