بخش بستری توانبخشی بیماران ام .اس برای نخستین بار در کشور در بیمارستان رفیده امروز دوشنبه با حضور رییس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح افتتاح شد.

سلامت نیوز:  بخش بستری توانبخشی بیماران ام .اس برای نخستین بار در کشور در بیمارستان رفیده امروز دوشنبه با حضور رییس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح افتتاح شد. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ، «احمدعلی کامرانی» رییس بیمارستان توانبخشی رفیده در آیین افتتاح این بخش گفت: این بیمارستان وابسته به دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی است و به عنوان مرکز توانبخشی و تک تخصصی در کشور فعالیت می کند.

وی گفت: فاز نخست این بیمارستان در سال گذشته برای سالمندان با 18 تخت راه اندازی شد وقرار است بخش های دیگر در چهار مرحله مختلف برای بیماران متعدد به مرور راه اندازی شود.

وی خاطرنشان کرد: بخش بستری توانبخشی بیماران ام.اس که امروز افتتاح شد در فاز دوم این بیمارستان قرار دارد که شامل 18 تخت برای مبتلایان ام.اس و نورولوژی است.

رییس بیمارستان توانبخشی رفیده گفت: فاز سوم مرکز رفیده نیز به زودی برای بیماران اعصاب و روان راه اندازی خواهد شد که امیدواریم بتوانیم با راه اندازی این بخش ها، خدمات مطلوب و مناسبی در حوزه توانبخشی به بیماران و خانواده های آنان ارائه دهیم.

کامرانی افزود: بیمارانی که به هر دلیل دچار معلولیت و ناتوانی جسمی می شوند نیازمند خدمات توانبخشی ، کاردرمانی و روانشناسی هستند و این مرکز با داشتن کلینیک های تخصصی در حوزه توانبخشی به مراجعین و بیماران خدمات ارایه می دهند.

وی، جذب نیروی کافی و تامین اعتبارات را یکی از نیازهای اولیه بیمارستان رفیده عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha