وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیان برخی مطالب مبنی بر جبران کاهش بودجه دولت از محل اعتبارات بهداشت و درمان صحت نداردو اعتبارات این بخش در سال آینده کاهش نمی یابد.

سلامت نیوز:  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیان برخی مطالب مبنی بر جبران کاهش بودجه دولت از محل اعتبارات بهداشت و درمان صحت نداردو اعتبارات این بخش در سال آینده کاهش نمی یابد.

«سیدحسن قاضی زاده هاشمی» در حاشیه بازدید از مرکز آموزشی درمانی شهید باهنر کرمان در گفت و گو با ایرنا افزود: رییس جمهوری دستور داده است اعتبارات بخش بهداشت و درمان در سال آینده مانند امسال پرداخت شود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش دولت بر این است که تا پایان فعالیت دولت یازدهم بودجه های بخش بهداشت و درمان ارتقا یابد و به هیچ عنوان کم نشود.
وی ابراز امیدواری کرد که مجلس شورای اسلامی نیز این تصمیم دولت را عملی کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: اقدامات بسیار خوبی در زمینه هتلینگ بیمارستانی در کشور انجام شده است.

وی اظهار کرد: در استان هایی مانند کرمان که زیرساخت های آنها بسیار قدیمی و فرسوده نیست، کارهای خوبی در راستای هتلینگ بیمارستانی صورت گرفته اما به نظر می رسد استان کرمان از این نظر بسیار محروم است.

وزیر بهداشت ابراز امیدواری کرد: بیمارستان در حال احداث مرکز آموزشی درمانی شهید باهنر طی دو سال تکمیل شود.

وی از بخش های جراحی مغز و اعصاب، جراحی عمومی، انکولوژی، ساختمان در حال احداث و بخش آی سی یو 3 در حال تعمیر این مرکز بازدید کرد.

قاضی زاده هاشمی در ادامه این سفر یک روزه از کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی بعثت 1 و جوادالائمه دانشگاه علوم پزشکی کرمان دیدن کرد.

وی سپس به مرکز آموزشی درمانی افضلی پور کرمان رفت و بخش های اطفال، جراحی عمومی، داخلی، اورژانس، و بخش ان آی سی یو در حال ساخت این مرکز را مورد بازدید قرار داد.

وزیر بهداشت ضمن حضور در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از مراکز پژوهش و کاربرد سلول های بنیادی، تحقیقات لیشمانیوز و موزه آناتومی این دانشکده دیدن کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز دوشنبه به همراه معاون اول رییس جمهوری و جمع دیگری از وزرا به کرمان آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha