شبکه اجتماعی خونبخش ویژه اهداکنندگان خون سازمان انتقال خون ایران روی نرم افزار بیسفون راه اندازی شد.

سلامت نیوز:  شبکه اجتماعی خونبخش ویژه اهداکنندگان خون سازمان انتقال خون ایران روی نرم افزار بیسفون راه اندازی شد. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سازمان انتقال خون ایران، مدیر روابط عمومی ابن سازمان گفت: شبکه اجتماعی خونبخش  با همکاری سازندگان نرم افزار بیسفون و روابط عمومی سازمان از امروز 20 بهمن ماه به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

«بابک یکتاپرست» هدف از راه اندازی این شبکه اجتماعی را استفاده از ظرفیت فناوری الکترونیک برای ایجاد ارتباط سریع و کارآمد با اقشار مختلف اجتماع در مسیر ترویج فرهنگ اهدای خون عنوان کرد.

وی افزود: با توجه به جذابیت روزافزون شبکه های مجازی برای گروه های مختلف مخاطبان به ویژه جوانان و نوجوانان، بهره گیری از این ظرفیت راهکار ارزشمندی در جهت ارائه پیام های ترویجی و فرهنگ سازی اهدای خون در نسل جوان خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد این شبکه اجتماعی بتواند به یک فضای صمیمی برای به اشتراک گذاشتن پیام های مرتبط با فرهنگ سازی اهدای خون تبدیل شود.

به گفته کارشناسان سازمان انتقال خون، نرم افزار شبکه اجتماعی بیسفون یک نرم افزار بومی است که با توجه قابلیت ایجاد ارتباط بین مخاطبین از جمله ارسال پیام، صوت، ویدیو و یا حتی تماس صوتی این امکان را برای سازمان انتقال خون فراهم می سازد که با ایجاد یک بستر ارتباطی دوطرفه ضمن دریافت نظرات و پیشنهادات مخاطبان، نسبت به پاسخگویی به آنها در قالب پیام های عمومی و خصوصی اقدام کند.

این نرم افزار همچنین داری قابلیت جدیدی به عنوان کانال است که امکان انتشار مطالب ترویجی اهدای خون در قالب های متنوع متن، تصویر و ویدئو را امکان پذیر می سازد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha