چند روز پیش یک کاروان مردان سفیدپوش را دیدیم که داشتند از بلوار میرداماد عبور می‌کردند. شما درباره‌ی آن‌ها چیزی می‌دانید یا نه؟ کاروان «مردان سفید»، در راستای«کمپین آسمان آبی و زمین پاک» فعالیت می‌کنند.

سلامت نیوز:چند روز پیش یک کاروان مردان سفیدپوش را دیدیم که داشتند از بلوار میرداماد عبور می‌کردند. شما درباره‌ی آن‌ها چیزی می‌دانید یا نه؟ کاروان «مردان سفید»، در راستای«کمپین آسمان آبی و زمین پاک» فعالیت می‌کنند.

آن‌ها این روزها در منطقه‌ 3 حضور دارند. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه‌ 3 در این برنامه، یک گروه نمایشی، سرتاپا سفید می‌پوشند و حتی صورت‌های خود را هم سفید می‌كنند. آن‌ها با حضور در میان شهروندان و با حمل پلاکاردهایی با مضامین آموزشی و انجام فعالیت‌های نمایشی، شهروندان را به رعایت تردد بین خطوط و تفکیک زباله از مبدأ تشویق می‌کنند.

این کاروان، پلاکاردهایی را با مضامینی از قبیل «وضعیت قرمز ترافیک این شهر سفید می‌شود اگر بین خطوط حرکت کنیم»، «با راندن بین خطوط، ترافیک، کنترل و آلودگی هوا تا 60 درصد کاهش می یابد»، «معضلات ترافیکی و سرو صدای خودروها یکی از عوامل اصلی افزایش 30 درصدی ناراحتی های عصبی است.» و «ما خط سفید را می‌بینیم و می‌شناسیم، ولی گاهی فراموشش می‌کنیم.»

کاروان مردان سفیدپوش، گروه 35 نفری از علاقه‌مندان و دوستداران طبیعت هستند که با هماهنگی و ابتکار مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و با حضور در خیابان‌های تهران با اجرای برنامه‌های مختلف آموزشی با هدف فرهنگ‌سازی در راستای اهداف کمپین آسمان آبی برای داشتن زمین پاک تلاش می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha