سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳
کد خبر: 138175

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: ایران قطب پزشکی در منطقه است و باید تلاش شود نظام سلامت، ماندگار و به یک کار مولد تبدیل شود.

سلامت نیوز:رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: ایران قطب پزشکی در منطقه است و باید تلاش شود نظام سلامت، ماندگار و به یک کار مولد تبدیل شود.
 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس  کاظم جلالی در همایش استانی بسیج جامعه پزشکی استان سمنان که با حضور مسئولان جامعه پزشکی استان و مسئولان شهرستان در تالار سلامت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در نکوداشت محمدمهدی فقیهی به‌عنوان شهید شاخص جامعه پزشک در سال 93 و شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد، در سخنانی با اشاره به دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی، دین را که در زندگی به حاشیه رفته بود، به صحنه آورد و از این جهت تنها انقلاب دینی در جهان است که بی‌نظیر است.

جلالی افزود: در ابتدای انقلاب برخی بر این باور بودند که ایرانی‌ها حتی از عهده تأمین نیازهای معمولی خود برنمی‌آیند؛ اما امروز با اتکا و اعتماد به فرزندان ایران، نه‌تنها روی پای خود ایستاده‌ایم؛ بلکه در بسیاری از علوم و دانش‌ها پیشرفت خوبی کرده و حرفی برای زدن داریم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان از همان ابتدای انقلاب اسلامی در مقابل دین و خیزش تمدن دینی با اسلحه و سپس با توطئه‌های دیگر صف‌آرایی کردند؛ اما انقلاب اسلامی ایران هنوز در جریان است و در گذر زمان در هر روزش یک انقلاب رخ می‌دهد و این نشانه پویایی و زنده بودن و بالندگی نظام است.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیام بسیار مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپایی بیان کرد: در این پیام مهم به‌خوبی نشان داده شده است که دشمنان از سال‌ها پیش برای نشان دادن چهره خشن و ضد انسانی از اسلام تلاش کرده‌اند و امروز آن تلاش‌ها در برخی از حرکات انزجار آمیز نمایان است.

وی تأکید کرد: در پرتو انقلاب اسلامی، پیشرفت‌های بسیار خوبی به‌خصوص در حوزه بهداشت و درمان انجام‌شده است.

جلالی با اشاره به اجرای نظام تحول سلامت بیان کرد: در قبل از انقلاب اسلامی در بسیاری از شهرهای کشور از وجود پزشکان خارجی نظیر پزشکان بنگلادشی و هندی استفاده می‌شد؛ اما امروز پزشکان ما به دیگر کشورها می‌روند و ایران قطب پزشکی در منطقه است و باید تلاش شود نظام سلامت، ماندگار و به یک کار مولد تبدیل شود.

وی با اشاره به تفکر بسیجی عنوان کرد: تفکر بسیجی یک تفکر بی‌توقع، غیرطلبکارانه، همیشه به‌روز و دنبال‌رو آرمان‌های انقلاب است و امروز تفکر بسیجی ضروری‌ترین نیاز کشور است.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رعایت به‌کارگیری تفکر بسیجی در جامعه پزشکی بسیار زیبنده است؛ چراکه پزشکان مروج و مرجع هستند و در صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار مؤثرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha