سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از 80 درصد بیمارستان سینما بازسازی شده است، تاکید کرد: امید است که در شش ماه آینده 20 درصد باقیمانده نیز بازسازی شود تا در منطقه مرکزی شهر از خدمات‌رسانی بهتری بهره‌مند شویم.

سلامت نیوز: رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از 80 درصد بیمارستان سینما بازسازی شده است، تاکید کرد: امید است که در شش ماه آینده 20 درصد باقیمانده نیز بازسازی شود تا در منطقه مرکزی شهر از خدمات‌رسانی بهتری بهره‌مند شویم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، منطقه علوم پزشکی تهران، دکتر علی جعفریان در مراسم افتتاح بخش‌های جدید درمانی و جراحی بیمارستان سینا بااشاره به بهره برداری از 5 اتاق عمل جدید افزود: بیمارستان سینا با دارا بودن 150 سال سابقه در سرویس جراحی به عنوان قطب جراحی در کشور است. بنابراین باید برای ایجاد محیط با کیفیت و فراهم آوردن تجهیزات به روز تلاش کرد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به طرح ارتقای سلامت و زیرساخت‌های قدیمی بیمارستان سینا، بیش از 10 بخش آن به بهترین نحو بازسازی شده است، گفت: با همت طرح برنامه توسعه بیمارستان سینا و منابع دانشگاه، نزدیک به 10 میلیارد تومان برای این بازسازی هزینه شده است که تبدیل اتاق‌های پنج تخته به دو تخته برای راحتی حال بیماران از جمله این هزینه‌هاست.

جعفریان با بیان اینکه یکی از عمده‌ترین مشکلات دانشگاه کمبود پرستار است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون با حداقل برآورد با کمبود 500 پرستار در 16 مجموعه بیمارستان دانشگاه تهران مواجه هستیم، اما بیمارستان سینا نسبت به بیمارستان‌های دیگر جذب خوبی برای کادر پرستاری خود دارد.

دکتر غلامرضا پورمند رییس بیمارستان سینا درخصوص افتتاحیه بخش‌های مختلف بیمارستان سینا یاداور شد: امروز شمار تخت‌های بیمارستان از 343 تخت به 428 تخت رسیده و امید است به زودی به 510 تخت برسیم.

لازم به ذکر است که همزمان با افتتاح بخش‌های مختلف بیمارستان سینا، بخش اورژانس جدید بیمارستان روزبه به مساحت 4300 متر مربع و ساختمان درمانگاه انستیتو کانسر به مساحت 2017 متر مربع با 44 تخت افتتاح گردید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha