سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲
کد خبر: 138225

احمد نجاتیان، گفت: قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری مدت ۷ سال بدون اجرایی شدن، معطل ماند که در حال حاضر با اراده وزیر محترم بهداشت و درمان وارد فاز اجرایی شدن می‌شود.

سلامت نیوز: احمد نجاتیان، گفت: قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری مدت ۷ سال بدون اجرایی شدن، معطل ماند که در حال حاضر با اراده وزیر محترم بهداشت و درمان وارد فاز اجرایی شدن می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛احمد نجاتیان، قائم مقام نظام پرستاری گفت:با گذشت حدود7 سال از تصویب قانون تعرفه‌ گذاری خدمات پرستاری ولی همچنان شاهد عدم اجرای آن هستیم که اخیرا با دستور وزیر بهداشت اجرایی شدن آن در 2 بخش عملیاتی می‌شود.
در بخش اول، 250 تا 300 خدمت پرستاری تعریف شده که باید وارد کتاب ارزشگذاری خدمات پزشکی شود که با اعلام معاونت پرستاری در وزارت بهداشت و درمان، این کار انجام شده است.

نجاتیان، در ادامه گفت:بخش دوم اجرایی شدن تعرفه‌های پرستاری، تحت پوشش قرار گرفتن خدمات پرستاری توسط سازمانهای بیمه‌گر است که قرار است، بیمه‌ها به عنوان خدمت جدید بیمه‌ای این خدمات را تحت پوشش قرار دهند که مجموعه این کارها تا پایان امسال و یا حداکثر در روز پرستار انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha