سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵
کد خبر: 138232

مسئول ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای محیط زیست کرمانشاه با اشاره به ورود ریزگردها به جو استان از دو شب گذشته، گفت: گرد و غبار کم و بیش تا روز پنج‌شنبه در کرمانشاه وجود خواهد داشت.

سلامت نیوز: مسئول ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای محیط زیست کرمانشاه با اشاره به ورود ریزگردها به جو استان از دو شب گذشته، گفت: گرد و غبار کم و بیش تا روز پنج‌شنبه در کرمانشاه وجود خواهد داشت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا سعید دزفولی نژاد با بیان اینکه توده گرد و غبار از ساعت اولیه روز دوشنبه ( 20 بهمن) وارد کرمانشاه شد، گفت: از ساعت یک بامداد دوشنبه تا هشت صبح همان روز هوای کرمانشاه در وضعیت بحران قرار داشت.

او وضعیت هوای کرمانشاه از یک بامداد دوشنبه تا ساعت 24 دیشب را نیز هشدار اعلام کرد و گفت: در مدت این 24 ساعت بیشترین غلظت گرد و غبار مربوط به ساعت یک بامداد دوشنبه و به میزان 920 میکروگرم بر مترمکعب هوا بود.

به گفته این مسئول، از هشت صبح دیروز کیفیت هوا به تدریج بهبود یافت.

دزفولی‌نژاد با بیا اینکه وضعیت هوای کرمانشاه ساعت یک بامداد تا هشت صبح امروز نیز هشدار (ناسالم برای گروه‌های حساس) بود، گفت: از صبح امروز به تدریج شاهد کاهش غلظت گرد و غبار و بهبود وضعیت هوا بودیم.

او ادامه داد: بررسی‌هایی که اداره کل هواشناسی استان انجام داده نشان می‌دهد گرد و غبار کم و بیش تا روز پنجشنبه در کرمانشاه وجود خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha