مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در برخی از محورهای مواصلاتی را از 21 تا 24 بهمن ماه سال جاری اعلام کرد.

سلامت نیوز:مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در برخی از محورهای مواصلاتی را از 21 تا 24 بهمن ماه سال جاری اعلام کرد.

به گزارش سلامت نیوز، ایرنا نوشت: در محور کندوان عبور و مرور کلیه خودروها از ساعت 13 روز جمعه 24بهمن الی دو بامداد روز شنبه مورخ 25بهمن ازکرج به مرزن آباد ممنوع و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، رفت وآمد کلیه خودروها از ساعت 16 روز جمعه 24بهمن تا دو بامداد روزشنبه مورخ 25 بهمن از مرزن آباد به کرج یکطرفه صورت می گیرد.

همچنین در محور هراز آمد وشد کلیه خودروها از ساعت 14 روز جمعه 24 بهمن الی یک بامداد روز شنبه 25بهمن از رودهن (محدوده مشاء) به آمل ممنوع بوده و تردد کلیه خودروها از ساعت 16 روز جمعه 24 بهمن الی یک بامداد روزشنبه 25 بهمن از آب اسک تا رودهن(محدوده مشاء) یکطرفه می شود.

براساس این گزارش ، محور کندوان عبور و مرور انواع تریلر، کامیون وکامیونت کماکان ممنوع است و در محور هراز نیز تردد کلیه تریلرها ممنوع است و رفت و آمد کلیه کامیون ها و کامیونت ها از ساعت 6 الی 24 روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 21و22و 23و24بهمن ممنوع خواهد بود.

آمد و شد در محور فیروزکوه نیز برای کلیه تریلرها از ساعت 6 الی 24 روزهای چهارشنبه و جمعه 22 و 24بهمن از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است و درمحور رشت - قزوین و بالعکس نیز آمد وشد انواع تریلر و کامیون از ساعت 15 الی 23 روز سه شنبه 21بهمن، همچنین از ساعت هفت صبح الی 23 روزهای چهارشنبه و جمعه 22و 24بهمن ممنوع است.

تردد در محور آستارا - اردبیل و بالعکس برای انواع تریلر و کامیون از ساعت 15 الی 23 روز جمعه 24 بهمن ممنوع است و عبور و مرور موتورسیکلت ها از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه 21بهمن تا ساعت 24 روز جمعه 24بهمن از محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه وتهران- سمنان- مشهد و بالعکس، ممنوع شد.

همچنین محور فرعی شمشک ـ دیزین ، واقع در استان های البرز و تهران، تا اطلاع بعدی، به دلیل بارش برف و مسدود شدن مسیر ،تردد از محور کرج - گچسر- مرزن آباد انجام می شود.

رفت وآمد در محور فرعی پونل ـ خلخال ، واقع در استان اردبیل، تا اطلاع بعدی ، به دلیل بارش شدید برف و احتمال ریزش بهمن ونبود ایمنی کافی امکان پذیر نیست و عبور و مرور از محور اسالم - خلخال انجام می شود.

محور فرعی سروآباد ـ پاوه ، واقع در استان کردستان نیز تا اطلاع بعدی، به دلیل بارش شدید برف و احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی ، مسدود و آمد و شد از محور سنندج - کامیاران- روانسر - پاوه صورت می گیرد.

محور قدیم اصفهان ـ شهرکرد (گردنه رخ ـ جعفرآباد) ، واقع در استان چهار محال وبختیاری تا 15 فرودین 94، به دلیل احتمال ریزش کوه و سقوط بهمن، حدفاصل کیلومتر17 تا 26 ،مسدود و عبور و مرور از مسیر تونل های رخ 1 و 2انجام می شود.

همچنین آزاد راه مرزن آباد ـ چالوس، واقع در استان مازندران، تا اطلاع بعدی ، به دلیل ریزش کوه مسدود و عبور و مرور از محور قدیم مرزن آباد ـ چالوس انجام خواهد شد.

محور فرعی همدان ـ گنجنامه ـ تویسرکان ، واقع در استان همدان، تا 31 فروردین 94، به دلیل صعب العبور بودن و نبود ایمنی کافی مسدود و رفت وآمد از محورهای همدان-جوکار- تویسرکان و همدان- اسدآباد - تویسرکان انجام می شود.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه های تردد شمار و گشتهای شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به استثنای محورهای مسدود و ممنوع یاد شده، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و رفت وآمد در آنها به روال عادی در جریان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha