سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۳
کد خبر: 138277

دیگر دستگاهها هم گزارش برنامه هایشان را ارایه دادند. در این جلسه جناب مقتدایی استاندار خوزستان هم از طریق تلفن در بحث ها مشارکت داشت.این تلاش ها به تهیه بسته اقدامات اجرایی و اعتبارات مقابله با گرد و غبار استان خوزستان منجر شده که روز یکشنبه در جلسه دولت مطرح می شود و متعاقب آن هیاتی متشکل از معاونین و نمایندگان دستگاههای اجرایی ذی ربط به همراه اینجانب در هفته آینده به اهواز خواهیم رفت تا در استان جلسه اجرایی آن را برگزار کنیم.

آخرین پیگیری های ابتکار برای گردو غبار اهواز

سلامت نیوز: معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست طی یادداشتی در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشت : از جلسه در دفتر معاون اول رییس جمهور بر می گردم.

به گزارش سلامت نیوز وی در ادامه نوشت : در این جلسه که برای گرد و غبار تشکیل شد غیر از من، آقایان دکتر جهانگیری، مهندس زنگنه، دکتر آخوندی، مهندس چیت چیان، دکتر هاشمی و رییس سازمان هواشناسی حضور داشتند.

در ابتدای جلسه گزارشی که از صفحات شبکه ای اجتماعی مانند کاربران عزیز این صفحه تهیه کرده وعکس هایی که از کامنت ها گرفته بودم را ارایه و درباره مطالبات اجتماعی، اعتراضات و شرایط سختی که بر مردم اهواز و سایر شهرهای خوزستان مانند آبادان، اندیمشک، دزفول، شوش، بهبهان و حتی برخی استان های دیگر وارد شده صحبت شد.

آقای دکتر هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از فوریت های صورت گرفته مانند توزیع ماسک و آماده باش بیمارستان ها برای پاسخگویی به مراجعات مردم ارایه داد و تاکید کرد که به محض امکان پرواز به اهواز خواهد رفت.

دیگر دستگاهها هم گزارش برنامه هایشان را ارایه دادند. در این جلسه جناب مقتدایی استاندار خوزستان هم از طریق تلفن در بحث ها مشارکت داشت.این تلاش ها به تهیه بسته اقدامات اجرایی و اعتبارات مقابله با گرد و غبار استان خوزستان منجر شده که روز یکشنبه در جلسه دولت مطرح می شود و متعاقب آن هیاتی متشکل از معاونین و نمایندگان دستگاههای  اجرایی ذی ربط به همراه اینجانب در هفته آینده به اهواز خواهیم رفت تا در استان جلسه اجرایی آن را برگزار کنیم.

امشب ساعت یازده و نیم از طریق گفتگوی زنده در شبکه استانی خوزستان حضور خواهم داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یک شهروند بهبهانی ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
    0 0
    پیام یک شهروند بهبهانی درباره گردوخاک خوزستان: من خودم امروز بین جاده اهواز تا رامهرمز شاهد بودم باد شدید تمام گردوخاک از منطقه غیزانیه که 40 کیلومتری اهواز است را به سمت اهواز میفرستاد.اصلا گردوخاک ربطی به عراق و عربستان نداره. اصلا گردوخاک ربطی به دولت و خانم ابتکار و استاندار ندارد. گردوخاک یک پدیده زیست محیطی است که بر اثر کاهش بارندگی در دشت خوزستان و بسیاری از مناطق کشور پدید آمده که متاسفانه خوزستان به علت خشکسالی چند سال اخیر این پدیده بیشتر به چشم میخورد. ایراداتی که من به مسئولیین دارم این است: 1)چرا پیش بینی هواشناسی از گردوخاک را از یک روز قبل به صورت گسترده به اطلاع مردم نمیرسانند تا لااقل مسافرین شهرستانی در سطح شهر حیران و آوره نشوند!! 2)چرا یک روز قبل از گردوخاک تعطیلی فردای آن روز را اعلام نمکنند تا شاهد رفت و آمد بیخودی در سطح شهر نباشیم!! 3)چرا ماسک بصورت گسترده و رایگان لااقل بین بیماران سالمندان دانش آموزان اطفال کودکستانها ترمینالها و رهگذران بدون ماشین و زنان و بازاریان از چند روز قبل یا همان روز توسط جوانان هلال احمر و بسیج توزیع نمیگردد!! 4)چرا برنامه های جانبی مثل تشویق مردم به مسافرت بیرون استانی و تفریحی مثل برنامه های صداوسیما برای مردم برای این چند روز گردوخاکی در نظر نمیگیرند!!! 5)چرا در مسیرهای اهواز به غیزانیه/اهواز رامشیر امیدیه/اهواز بندر امام ماهشهر/اهواز شادگان آبادان/ درختاری گسترده به کمک بسیج و هلال احمر و جهادسازندگی و محیط زیست و روستانشینان همین مسیرها صورت نمیگیرد. حتمن منعکس کنید از طرف یک مسافر بهبهانی که امروز از نزدیک شاهد گردوخاک خیابانهای اهواز و دهیاری غیزانیه بودم.شاهدم لباسهای سرتاپا خاکیم است و ناتمام ماندن کار امروزم در اهواز به علت تعطیل شدن ادارات بدون اطلاع قبلی در ساعت 11 بود.