ایمن‌ترین سیستم‌های گرمایشی برای مدارس چیست؟

سلامت نیوز:معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بخاری‌های برقی تابشی کاملاً ایمن است، گفت: در جایی که گازکشی نداشته باشد امکان نصب رادیاتور و پکیج نیز وجود ندارد و در این شرایط از بخاری‌های برقی تابشی استفاده می‌کنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس مرتضی رئیسی، معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش   با اشاره به اینکه یکی از ایمن‌ترین سیستم‌های گرمایشی مدارس بخاری‌های تابشی است، اظهار داشت: بخاری‌های تابشی در مدارسی که دسترسی به گاز وجود ندارد و لوله کشی گاز ندارد، نصب می‌شود.


وی افزود: در حال نصب پکیج و رادیاتور در مدارس هستیم و این کار به مرور در حال انجام است، اما شرط انجام این کار وجود گازکشی در مدارس شهرها و روستاها است.


رئیسی تأکید کرد: در جایی که گازکشی نداشته باشد امکان نصب رادیاتور و پکیج نیز وجود ندارد و در این شرایط از بخاری‌های برقی تابشی استفاده می‌کنیم.
معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آیا دستورالعمل خاصی برای استفاده از بخاری‌های نفتی به مدارس ارسال شده است؟»، خاطرنشان کرد: بله، دستورالعمل وجود دارد.


رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: در این دستورالعمل آمده است که بخاری باید استاندارد باشد و در بعضی مناطق که تعداد کلاس‌های درس قابل توجه است از موتورخانه و رادیاتور با مشعل گازوئیلی استفاده می‌کنیم که این کار به مرور انجام می‌شود.


وی در خصوص اینکه سیستم گرمایشی مطلوب مدارس از نظرمان پکیج و رادیاتور است، گفت: حال این پکیج و رادیاتور چه با گاز کار کند و چه با گازوئیل به عنوان سیستم گرمایشی مطلوبمان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha