جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه طرح از بین بردن فقر مسکن به شورای عالی رفاه ارائه می‌شود، گفت: دولت در حوزه ریشه‌کنی بی‌سوادی و رفاه عمومی برنامه‌های زیادی را طراحی کرده است.

طرح دولت برای از بین بردن فقر مسکن

سلامت نیوز:وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه طرح از بین بردن فقر مسکن به شورای عالی رفاه ارائه می‌شود، گفت: دولت در حوزه ریشه‌کنی بی‌سوادی و رفاه عمومی برنامه‌های زیادی را طراحی کرده است.

به گزارش ایسنا، علی ربیعی با اشاره به برنامه‌ریزی دولت برای اداره کشور در سال آینده، گفت: دولت حتی با فروش نفت 40 دلاری نیز برای اداره کشور برنامه داشته و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اساس کار دولت رشد، توسعه و پیشرفت اقتصاد و ایجاد اشتغال است، تصریح کرد: دولت در حوزه مسکن نیز برای سال آینده با همکاری و همراهی مردم برنامه دارد.

وی با اشاره به بهره‌مندی 41.5 میلیون نفر از بیمه سلامت، گفت: 39 میلیون نفر از بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی از خدمات حوزه درمان استفاده می‌کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به فراگیری خدمات بیمه‌ای دولت در کشور، افزود: 41.5 میلیون نفر از بیمه سلامت و حدود یک میلیون نفر هم از سایر بیمه‌ها بهره مند می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha