در حالی که وزارت بهداشت ادعا می کند اکثریت مردم از اجرای طرح تحول سلامت راضی هستند و با استفاده از تریبون های خود بخصوص صدا و سیما بر این امر تاکید دارد؛نظرسنجی های درج شده در سایت طرح تحول سلامت چیزی دیگر را نشان می دهد. طبق آمار سایت طرح تحول سلامت :

تناقضِ آماری وزارت بهداشت از رضایتمندی مردم از طرح تحول سلامت

سلامت نیوز: در حالی که وزارت بهداشت ادعا می کند اکثریت مردم از اجرای طرح تحول سلامت راضی هستند و با استفاده از تریبون های خود بخصوص صدا و سیما بر این امر تاکید دارد؛نظرسنجی های درج شده در سایت طرح تحول سلامت چیزی دیگر را نشان می دهد.

به گزارش سلامت نیوز،نتایج نظرسنجی های سایت طرح تحول سلامت نشان می دهد از 2538 نفر شرکت کننده در این نظرسنجی، 1198 نفر رضایت خود را از خدمات ارائه شده توسط بیمارستان های وابسته به وزارت بهداشت در طرح تحول سلامت اعلام کرده اند اما 1340 نفر از این طرح ناراضی هستند.بدین صورت تعداد ناراضیان از طرح تحول از افرادی که رضایتمندی دارند بیشتر است.

لازم به ذکر است، وزیر بهداشت اخیرا از رضایت 55 درصدی مردم از اجرای طرح تحول سلامت در بیمارستان های دولتی خبر داده بود.در حالی که عنوان نکرده بود از چه طریقی این نظرسنجی انجام گرفته و چگونه به این آمار دست یافته اند!

گفتنی است از میان کادر درمان، تعداد زیادی از پزشکان عمومی ،پرستاران و پیراپزشکان نیز از اجرای این طرح ناراضی بوده و معتقدند این طرح مخالف عدالت است.

این تناقض گویی ممکن است به دلیل طی مدتی از اجرای این طرح بوده و تعداد موافقان و راضیان از این طرح ریزش داشته است.این جامعه آماری کوچک که در سایت رسمی وزارت بهداشت درباره طرح تحول سلامت منتشر شده میتواند نشانی از "مشت نمونه خروار" باشد.

نارضایتی از طرح تحول سلامت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha