سخنگوی سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر در یک عملیات 10 ساعته توانستند خانم بیماری را با استفاده از انواع و اقسام وسایل، نجات و به مراکز درمانی منتقل کنند.

سلامت نیوز: سخنگوی سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر در یک عملیات 10 ساعته توانستند خانم بیماری را با استفاده از انواع و اقسام وسایل، نجات و به مراکز درمانی منتقل کنند.

حسین درخشان در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبرگفت: در پی بارش شدید برف در روز گذشته، در استان آذربایجان شرقی و اختلال در محورهای فرعی و روستایی، نجاتگران تیم امداد ونجات کوهستان توانستند در یک عملیات سخت و طاقت فرسای شبانه با کمک نیروهای راهداری و اورژانس خانم بیماری را از روستای مشیر آباد ورزقان به مراکز درمانی انتقال دهند.

وی گفت: در پی تماس با 112 شماره تلفن اضطراری جمعیت هلال احمرمبنی بر اینکه خانم بیماری در روستای مشیر آباد ورزقان در وضعیت نامساعد قرارگرفته و نیاز به امدادرسانی دارد بلافاصله تیم امداد ونجات کوهستان اداره عملیات هلال احمر استان، با یک دستگاه وانت کمکدار، آمبولانس و خودروی آرگو حوالی ساعت 23 شب گذشته تبریز را به مقصد ورزقان ترک کرد.

درخشان ادامه داد: با توجه به بارش سنگین برف و کولاک و بسته بودن مسیرهای منتهی به مشیر آباد، امدادگران بر اساس تجارب قبلی از سهل الوصولترین محور از طرف اهر به حرکت خود ادامه دادند و با کمک لودر راهداری که اقدام به بازگشایی مسیر می‌کرد به روستای قره قیه در نزدیکی روستای مشیر آباد رسیدیم.

سخنگوی سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر افزود: از روستای قره قیه به بعد به علت برف سنگین و صعب العبور بودن جاده با خانواده خانم بیمار تماس و درخواست انتقال بیمار با تراکتور به قره قیه را کردیم که اهالی روستا با استفاده از تراکتور بیمار را تا روستای قره قیه آورده و تحویل امدادگران دادند که در نهایت با اکسیژن تراپی بیمار را که دچار تب و لرز شدید شده بود به مرکز درمانی ورزقان انتقال داده و عملیات صبح امروز به پایان رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha