یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
کد خبر: 138634

در جامعه امروز، بیشتر مردم دنبال جوان ماندن هستند؛ آن ها نه تنها می خواهند طول عمر بیشتری داشته باشند بلکه دوست دارند چهره شان بدون چین و چروک بماند. اما این افراد که از طریق جست و جو در تلفن همراه به دنبال اطلاعات جدید مراقبت از پوست در برابر چین و چروک هستند، باید بدانند که متخصصان در زمینه استفاده بیش از حد از تلفن همراه و تأثیر مخرب آن بر پوست هشدار داده اند.

سلامت نیوز: در جامعه امروز، بیشتر مردم دنبال جوان ماندن هستند؛ آن ها نه تنها می خواهند طول عمر بیشتری داشته باشند بلکه دوست دارند چهره شان بدون چین و چروک بماند. اما این افراد که از طریق جست و جو در تلفن همراه به دنبال اطلاعات جدید مراقبت از پوست در برابر چین و چروک هستند، باید بدانند که متخصصان در زمینه استفاده بیش از حد از تلفن همراه و تأثیر مخرب آن بر پوست هشدار داده اند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان به بیان دیگر اگر می خواهید پوست خوبی داشته باشید، باید استفاده از تلفن همراه را محدود کنید. متخصصان پوست می گویند، استفاده بیش از حد از تلفن همراه باعث تغییر ظاهر گردن می شود. استفاده طولانی مدت از این دستگاه باعث قرار گرفتن سر و گردن به پایین می شود و پوست را مستعد افتادگی می کند؛ بنابراین احتمال بروز چین و چروک در گردن در افرادی که از تلفن همراه استفاده می کنند، بالاتر است.

افتادگی پوست و چین و چروک گردن در افراد بین ۱۸ تا ۳۹سال شایع تر است. افتادگی و چین و چروک فک و گردن در اواخر میانسالی آغاز می شود اما در ۱۰سال اخیر بروز این مشکل در افراد جوان به علت استفاده از دستگاه های جدید و فناوری رایانه ای خطر ساز شده است.


به گفته متخصصان، طی سال های اخیر استفاده از فناوری های جدید باعث افزایش چین و چروک و افتادگی گردن در افراد جوان و میانسال شده است. از آن جا که نمی توان فناوری را نادیده گرفت، حداقل می توان به مردم توصیه کرد با اتخاذ راهکارهایی از بروز زودهنگام چین و چروک در پوستشان جلوگیری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha