سازمان حفاظت محیط زیست سخنان اسماعیل کهرم، مشاور معصومه ابتکار علیه وزیر بهداشت را اظهارنظر شخصی وی عنوان و ضمن عذرخواهی از این بابت تاکید کرد: این سخنان موضع سازمان حفاظت محیط زیست نیست.

سلامت نیوز: سازمان حفاظت محیط زیست سخنان اسماعیل کهرم، مشاور معصومه ابتکار علیه وزیر بهداشت را اظهارنظر شخصی وی عنوان و ضمن عذرخواهی از این بابت تاکید کرد: این سخنان موضع سازمان حفاظت محیط زیست نیست.
 
به گزارش سلامت نیوز، اداره کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص سخنان اسماعیل کهرم اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: سازمان حفاظت محیط زیست ضمن عذرخواهی اعلام می کند مصاحبه آقای دکتر اسماعیل کهرم با خبرگزاری فارس اظهار نظر شخصی وی بوده و مغایر با مواضع این سازمان است .

حضور دکتر هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در استان خوزستان بر اساس هماهنگی های به عمل آمده در دولت بود و نقش بسیار موثری برای ایجاد همدلی در میان مردم و مسئولان خوزستان به منظور آمادگی لازم برای مقابله با گرد و غبار و بررسی چگونگی ارائه خدمات پزشکی درمانی داشته است.

سفر دکتر هاشمی به عنوان نماینده دولت به خوزستان و حضور در میان مردم منجر به ایجاد آرامش و دلگرمی مردم به منظور آغاز عملیات اجرایی کوتاه مدت بوده است.

سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دو دستگاه همسو و دارای اهداف مشترک برای ارتقای سلامت جامعه هستند که امضای تفاهم نامه همکاری که صبح امروز به امضای مقامات عالی دو دستگاه رسیده، موید این موضوع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha