آنچه در این میان عجیب بنظر می رسد اظهارات متناقض ریاست این سازمان است که در ابتدا از مضر بودن پالم در لبنیات سخن می گفت ، سپس از کم بودن زیان روغن پالم موجود در لبنیات گفت و در دادسرا از پیگرد متخلفان و پلمپ کردن خط تولید محصولات غیرمجاز گفت و آنگاه که دادسرا دلیل عدم انتشار اسامی متخلفان را استعلام کرد، پاسخ از غیرمجازنبودن این محصولات داد!

سلامت نیوز:آنچه در این میان عجیب بنظر می رسد اظهارات متناقض ریاست این سازمان است که در ابتدا از مضر بودن پالم در لبنیات سخن می گفت ، سپس از کم بودن زیان روغن پالم موجود در لبنیات گفت و در دادسرا از پیگرد متخلفان و پلمپ کردن خط تولید محصولات غیرمجاز گفت و آنگاه که دادسرا دلیل عدم انتشار اسامی متخلفان را استعلام کرد، پاسخ از غیرمجازنبودن این محصولات داد!


به گزارش سلامت نیوز، مصطفی ترک همدانی وکیل دادگستری،در وبلاگ خود در خبرآنلاین نوشت: پس از کش وقوس فراوان که ناشی از افشاگری وزیر محترم وزارت بهداشت از استفاده روغن پالم در لبنیات مصرفی مردم توسط کارخانجات لبنی صورت گرفت و رسوایی بزرگ در عدم توجه و نظارت در این حوزه ، مردادماه امسال به اتفاق 3 نفر از دوستان و همکارانم شکایتی مبسوط علیه دستگاه و سازمان متولی انجام دادم.

 هر چند در این شکایت به توزیع برنج مصنوعی و تولید خمیر مرغ نیز پرداخته شد اما آخرین دستور قضایی که ماحصل و نتیجه پیگیری های حقیر و دادسرا ی تهران بود ، دستوری قضایی به سازمان غذا و دارو به تاریخ 24/10/93 است که طی آن مکلف به انتشار اسامی کارخانجات و محصولات لبنی متخلف ظرف مدت 3 روز شده است.
از تاریخ صدور نامه تاکنون یکماه می گذرد و علیرغم پیگیریهای اینجانب از سازمان غذا و دارو و اخذ شماره ثبت نامه دستور قضایی ، متاسفانه این سازمان تاکنون از انجام این دستور قضایی استنکاف ورزیده است.
آنچه در این میان عجیب بنظر می رسد اظهارات متناقض ریاست این سازمان است که در ابتدا از مضر بودن پالم در لبنیات سخن می گفت ، سپس از کم بودن زیان روغن پالم موجود در لبنیات گفت و در دادسرا از پیگرد متخلفان و پلمپ کردن خط تولید محصولات غیرمجاز گفت و آنگاه که دادسرا دلیل عدم انتشار اسامی متخلفان را استعلام کرد، پاسخ از غیرمجازنبودن این محصولات داد! و آنگاه که دستور لزوم انتشار اسامی صادر گردید ، اعلام آمادگی در انتشار اسامی به شرط ابلاغ نامه ی دادسرا کرد و اینک که دستور قضایی در این سازمان به ثبت رسیده است تاکنون اقدام لازمی در اجابت دستور قضایی ننموده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha