وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حال توزیع بسته سوم غذایی هستیم و نزدیک شب عید نیز بسته چهارم را توزیع خواهیم کرد. برای افرادی که در دهک پایین جامعه قرار دارند تنها یارانه کافی نیست از این رو یارانه کالایی را برای آنان درنظر گرفتیم.

سلامت نیوز: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حال توزیع بسته سوم غذایی هستیم و نزدیک شب عید نیز بسته چهارم را توزیع خواهیم کرد. برای افرادی که در دهک پایین جامعه قرار دارند تنها یارانه کافی نیست از این رو یارانه کالایی را برای آنان درنظر گرفتیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر علی ربیعی در برنامه نگاه یک که شامگاه شنبه از شبکه اول سینما پخش شد، با بیان این مطلب تصریح کرد: افراد دارای سوء تغذیه را مورد حمایت قرار می‌دهیم و در زمینه حفظ یارانه‌های طبقه پایین جامعه به دستور رییس جمهوری ادامه می‌دهیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: قرارداد سفید و اجحاف در حق زنان در محیطهای کار بخصوص شرکتهای خدماتی کوچک را پیگیری می‌کنیم؛ البته بازار عرضه و تقاضا را به هم نمی‌ریزیم اما دستور العمل های مشخصی را با سه جانبه گرایی دولت، کارگران و کارفرمایان تدوین کردیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: امروز چهار بیمارستان میلاد در کشور داریم و علاوه بر تهران، بیمارستان میلاد 2 کرمان به بهره برداری رسید و دو بیمارستان میلاد دیگر نیز در استان های دیگر افتتاح خواهد شد.

ربیعی با بیان اینکه وضعیت بیمارستان‌ها باید بهبود یابد، یادآور شد: تلاش می کنیم کارگری که به بیمارستان تامین اجتماعی می رود به مثابه بیمه تکمیلی هزینه ای پرداخت نکند و امیدواریم همه کارگران ساختمانی را بیمه کنیم.

وی تاکید کرد: سعی می کنیم به نحوی با آورده‌های کارگردان، صندوق‌ها را احیا کرده و در این عرصه تحولی داشته باشیم. در بخش رفاهیات بازنشستگان نیز اقداماتی در دست اجراست.

وی درباره بازنشستگی‌ها نیز گفت: بازنشستگی کارگری در سال گذشته در بخش تامین اجتماعی افزایش 25 درصدی داشت و بیمه تکمیلی این قشر را تکمیل کردیم و امسال نیز این مساعدت ادامه خواهد یافت. همچنین اولین تور زیارتی مشهد برای بازنشسته‌های تامین اجتماعی در نظر گرفته شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در بخش بازنشسته‌های کارمندی به دلیل استفاده از بودجه دولتی، از دولت تبعیت می‌کنیم و می دانیم فرد بازنشسته در منزل مشکلات بیشتری از افراد شاغل دارند.

ربیعی اظهار کرد: متناسب با نرخ تورم، افزایش حقوق برای بازنشستگان داریم و امسال نیز شاهد افزایش حقوق بازنشستگان نیز خواهیم بود.

وی با بیان اینکه یکسال است که از بحران‌های موجود به تعادل نسبی رسیدیم، گفت: سرمایه‌های در اختیار صندوق‌های بازنشستگی امسال به سود دهی رسیده و این شرکت‌های زیان ده، ساماندهی شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha