قائم‌مقام معاون بهداشت وزیر بهداشت از الکترونیکی شدن نسخه‌های پزشکان در دو استان کشور از سال آینده خبر داد و گفت: بعد از فراهم کردن زیر ساخت‌ها این طرح در تمام کشور اجرایی خواهد شد.

سلامت نیوز: قائم‌مقام معاون بهداشت وزیر بهداشت از الکترونیکی شدن نسخه‌های پزشکان در دو استان کشور از سال آینده خبر داد و گفت: بعد از فراهم کردن زیر ساخت‌ها این طرح در تمام کشور اجرایی خواهد شد.

ناصر کلانتری در گفت‌وگو با میزان، درباره الکترونیکی شدن نسخه های پزشکان در کشور اظهار کرد: در راستای تحول نظام سلامت و اجرای برنامه پزشک خانواده در تلاش هستیم تا نسخه‌های پزشکان الکترونیکی شود و براین اساس طرح مذکور را در دو استان مازندران و فارس به صورت پایلوت عملیاتی خواهیم کرد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که بررسی‌ها و اقدامات لازم برای اجرای طرح مذکور صورت گرفته است، افزود: در واقع دو دانشگاه علوم پزشکی تعهد داده‌اند تا پایان سال نرم افزارهای اجرای این طرح را آماده کنند. بلافاصله پس از فراهم شدن این زیر ساخت‌های الکترونیکی شدن نسخه‌های پزشکان در داروخانه ها از سال آینده اجرا خواهد شد.

قائم‌مقام معاون بهداشت وزیر بهداشت با بیان اشاره به این مطب که این طرح سال آینده در نقاط معینی که مخابرات اعلام کند، اجرا خواهد شد، افزود: هر طرح به 6 تا یک‌سال زمان نیاز دارد تا ارزیابی‌ها، نقاط قوت و ضعف آن شناسایی شود.

کلانتری در خاتمه اظهار کرد: در واقع پس از بررسی و مثبت ارزیابی شدن در استان های پایلوت، همچنین فراهم شدن نرم افزارهای الکترونیک طرح مورد نظر به صورت یکپارچه در سراسر کشور عملیاتی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha