یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵

مردی که به‌دلیل بدرفتاری‌های پدرش در دوران کودکی از او کینه به دل گرفته بود سرانجام دست به جنایت زد.

سلامت نیوز: مردی که به‌دلیل بدرفتاری‌های پدرش در دوران کودکی از او کینه به دل گرفته بود سرانجام دست به جنایت زد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شرق،کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی شهر قدس دوروز پیش، از وقوع جنایت در منزلی مسکونی مطلع شدند و وقتی به محل حادثه رفتند جسد مردی میانسال را مشاهده کردند که سر، صورت و گردنش به‌شدت زخمی شده بود. شواهد اولیه نشان می‌داد این مرد هدف چندضربه چاقو قرار گرفته است. ماموران پیش از هر اقدامی به جست‌وجو در خانه پرداختند و مطمئن شدند وسیله‌ای سرقت نشده است. از طرفی در ورودی و پنجره‌های خانه سالم بود و این نشان می‌داد قاتل یا قاتلان به‌راحتی وارد قتلگاه شده‌اند.

مجموع این اطلاعات از آن حکایت داشت که جنایت توسط فردی آشنا با مقتول و با انگیزه خصومت شخصی انجام شده است. در این میان افرادی که پلیس را از واقعه مطلع کرده بودند تحت بازجویی قرار گرفتند و پسر ٢٦ساله مقتول به نام کامران را به‌عنوان عامل قتل معرفی کردند. کارآگاهان در بررسی‌های خود پی بردند کامران از مدتی قبل در شهری دیگر زندگی می‌کرد اما شب قبل به خانه پدرش آمده و با او مشاجره کرده بود. این جوان بعد از کشته‌شدن پدرش فراری شده بود به همین دلیل جست‌وجوها برای یافتن ردی از وی آغاز و سرانجام مظنون اصلی پرونده در منزل یکی از دوستانش در شهرقدس بازداشت شد.

کامران بعد از دستگیری به پلیس آگاهی انتقال یافت و به ارتکاب قتل اقرار کرد. او گفت: «وقتی بچه بودم پدرم با من بدرفتاری می‌کرد. او بیشتر مواقع توجهی به من نداشت و هروقت عصبانی می‌شد سر من خالی می‌کرد. همین رفتارهایش باعث شد از او کینه به دل بگیرم و بالاخره او را به قتل رساندم.» متهم ادامه داد: «شب حادثه در حالی که ماده مخدر شیشه مصرف کرده بودم دچار توهم شدم، بعد از آن با پدرم مشاجره کردم. خیلی عصبانی بودم و نمی‌توانستم رفتارم را کنترل کنم. درنهایت چاقویی برداشتم و با آن به پدرم حمله‌ور شدم و بعد از خانه فرار کردم.» بنابراین گزارش، متهم اکنون در بازداشت به‌سر می‌برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha