وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینكه امسال ٤٠٠ هزار نفر بیمه اجباری تامین اجتماعی شدند، گفت: امیدواریم در بخش سیاست‌های اقتصادی از رشد اشتغال بیشتری برخوردار شویم.

سلامت نیوز:  وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینكه امسال ٤٠٠ هزار نفر بیمه اجباری تامین اجتماعی شدند، گفت: امیدواریم در بخش سیاست‌های اقتصادی از رشد اشتغال بیشتری برخوردار شویم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد، علی ربیعی در روز ٢٢ بهمن باحضور در جمع مردم این شهرستان با تبریك سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار كرد: امروز نمایندگان مردم در كنار ملت زندگی می‌كنند و تمام مسوولان كشور با رای مردم انتخاب می‌شوند. وی حضور مردم در صحنه را مشاركت اجتماعی خواند و گفت: آزادی از دیگر دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است كه امام(ره) برای ملت ایران به ارمغان آورده است. این مقام عالی وزارت كار اضافه كرد: اسلامیتی كه امام(ره) به ملت ایران هدیه كردند، ولایت فقیه از اركان نظام اسلامی و برگرفته از آموزه‌های دینی است. وی با تصریح بر اینكه ملت ایران با رهنمودهای مقام معظم رهبری در مسیر توسعه حركت می‌كند، یادآور شد: حمایت از محرومان از اهداف انقلاب و دولت است.

مردم در دولت تدبیر و امید فراموش نمی‌شوند/ رشد سه درصدی اقتصاد كشور در سال جاری/ كشور را با نفت ٤٠ دلاری پیش می‌بریم
وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی افزود: در دولت تدبیر و امید مردم فراموش نمی‌شوند و مسوولان از طبقات پایین اجتماعی هستند و فقر را حس كردند و از استقلال و آزادی پشتیبانی می‌كنند. وی با بیان اینكه اگر امروز هر حركت آزادیخواهانه در دنیا صورت گیرد ریشه در انقلاب اسلامی دارد، یادآور شد: انقلاب اسلامی در عراق، سوریه و... در حال گسترش بوده و دشمن داعش را در مقابل بیداری اسلامی ایجاد كرده است. ربیعی با اشاره به اینكه دشمن تحریم‌ها را علیه ملت ایران اعمال كرده است، افزود: با وجود تحریم‌ها تورم را مهار كردیم و كشور در این شرایط از رشد سه درصدی اقتصاد برخوردار است. وی حضور گسترده مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن را نشانه حمایت آنها از نظام و اسلام دانست و تصریح كرد: دولت تدبیر و امید همزمان سه سیاست را به پیش می‌برد كه سیاست نخست، اقتصادی است. وزیر كار گفت: امسال توانستیم رشد سه درصدی اقتصادی را تجربه كنیم و برای سال آینده رشد پنج درصدی را در برنامه داریم، كشور را با نفت بشكه‌ای ٤٠ دلار پیش می‌بریم و برای بخش‌های مختلف برنامه داریم.


بیمه اجباری ٤٠٠ هزار نفر در سال جاری/بیماران صعب‌العلاج بیمه می‌شوند
ربیعی با اشاره به اینكه امسال ٤٠٠ هزار نفر بیمه اجباری تامین اجتماعی شدند، یادآور شد: امیدواریم در بخش سیاست‌های اقتصادی از رشد اشتغال بیشتری برخوردار شویم. وی تصریح كرد: در شورای عالی بیمه تلاش شده تا بیماری‌های صعب‌العلاج را زیرپوشش قرار دهیم و توزیع سبد كالا را با نظام شناسایی افراد نیازمند داشته باشیم. وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی از ساخت بیمارستان قلب در لنگرود خبر داد و یادآور شد: در سیاست دیگر دولت تدبیر و امید در بخش مسكن نیز برنامه‌های مفصلی داریم. وزیر خارجه امریكا افتخار می‌كند با ظریف قدم بزندوی در ادامه بزرگ‌ترین پروژه دشمنان را اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی عنوان كرد و متذكر شد: وزیر امور خارجه امریكا افتخار می‌كند با وزیر خارجه ایران قدم بزند.
ربیعی با بیان اینكه شرایطی را با حمایت رهبری پیش می‌بریم كه دنیا افتخار كند با ایران رابطه داشته باشد، گفت: سیاست امام (ره) اخلاق را برای ملت ایران به ارث گذاشته است.
وی یادآور شد: با خداوند پیمان می‌بندیم از رنج مردم غافل نشویم و لبخند رضایت بر لبان مردم ما را خوشحال می‌كند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha