دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷
کد خبر: 138732

روز جمعه ۹۳/۱۱/۲۴ به دنبال کسب اطلاعاتی مبنی بر ورود گروهی از شکارچیان شرور و سابقه دار به منطقه حفاظت شده مراکان، نیروهای یگان محیط زیست شهرستان خوی در چندین گروه به جستجو و گشت زنی در منطقه پرداختند.

سلامت نیوز: روز جمعه ۹۳/۱۱/۲۴ به دنبال کسب اطلاعاتی مبنی بر ورود گروهی از شکارچیان شرور و سابقه دار به منطقه حفاظت شده مراکان، نیروهای یگان محیط زیست شهرستان خوی در چندین گروه به جستجو و گشت زنی در منطقه پرداختند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران رئیس اداره حفاظت محیط زیست خوی در این باره گفت: پس از مدتی محیط بانان متخلفین را شناسایی نمودند اما از آنجاییکه این افراد سابقه درگیری مسلحانه و تیراندازی به سوی محیط بانان را داشتند، مامورین آنها را بصورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.


جعفر محمدپور اظهار داشت: به منظور جلوگیری از درگیری مسلحانه و خطرات احتمالی، طی هماهنگی صورت گرفته با نیروی انتظامی، خودروی متهمین شب هنگام پس از خروج از منطقه در سه  راهی ایواوغلی توسط مامورین نیروی انتظامی مستقر در پاسگاه ایواوغلی و نیروهای یگان محیط زیست متوقف گردید.


رئیس اداره حفاظت محیط زیست خوی گفت: متهمین در زمان دستگیری حاضر به تسلیم نبوده و با ایجاد درگیری فیزیکی با مامورین قصد داشتند از صحنه متواری شوند که با اقدام به موقع نیروهای انتظامی هر دو متخلف خلع سلاح و بازداشت شدند.
در جریان بازرسی از خودروی وانت نیسان متعلق به متخلفین، لاشه یک بز وحشی، یک قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف، ۲۶ عدد فشنگ جنگی، چاقو، اره، دوربین چشمی، کوله پشتی و سایر ادوات شکار کشف و ضبط گردید.


جعفر محمدپور اظهار داشت: متهمین به جرم شکار غیرمجاز حیات وحش همچنین حمل و استفاده از سلاح جنگی به مراجع قضایی معرفی و با دستور مقام قضایی تا انجام تحقیقات و رسیدگی به پرونده روانه زندان شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha