دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹
کد خبر: 138733

استاندار خوزستان: برای مقابله با پدیده ریزگردها و عوارض ناشی از آن، طرح‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت اجرا می‌شود. یکی از فوریت‌ها تأمین کپسول اکسیژن، امداد‌رسانی و ارائه تجهیزات در خوزستان است.

سلامت نیوز: استاندار خوزستان: برای مقابله با پدیده ریزگردها و عوارض ناشی از آن، طرح‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت اجرا می‌شود. یکی از فوریت‌ها تأمین کپسول اکسیژن، امداد‌رسانی و ارائه تجهیزات در خوزستان است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران،استاندار خوزستان گفت: به‌ علت بروز ریزگردها؛ یارانه درمان به مردم استان پرداخت می‌شود.  عبدالحسن مقتدایی افزود: برای مقابله با پدیده ریزگردها و عوارض ناشی از آن، طرح‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت اجرا می‌شود.

وی افزود: یکی از فوریت‌ها تأمین کپسول اکسیژن است، همچنین طرح‌هایی در خصوص اطلاع رسانی، آموزش همگانی، امداد‌رسانی و ارائه تجهیزات در خوزستان اجرا می‌شود. مقتدایی گفت: رهاسازی آب از سدهای بالادست از دیگر اقدامات استانداری خوزستان برای مقابله با انتشار ریزگردها در شرایط فعلی است.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه منشأ خارجی ریزگرد‌ها همچنان مستمر است افزود: زمین‌هایی که شخم زده شده ولی چیزی در آن کشت نشده و خشکسالی از دلایل پدیدار شدن منشأ داخلی ریزگرد‌ها است. استاندار خوزستان گفت: من از خانم ابتکار خواستم که بعد از اتخاذ تصمیم‌ها بیاید تا با ارائه راهکار و ابلاغ آن به مردم التیامی برای آنها باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha