دکتر هاشمی، گفت: تمام تلاش وزارت بهداشت و درمان با همکاری سازمانهای تولید واکسن داخلی این است که در تولید انواع واکسن به خودکفایی برسیم که در مورد تولید پنتاوالان طی 2 سال آینده به این هدف دست خواهیم یافت.

سلامت نیوز: دکتر هاشمی، گفت: تمام تلاش وزارت بهداشت و درمان با همکاری سازمانهای تولید واکسن داخلی این است که در تولید انواع واکسن به خودکفایی برسیم که در مورد تولید پنتاوالان طی 2 سال آینده به این هدف دست خواهیم یافت. 

دکتر هاشمی، وزیر بهداشت و درمان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، گفت: تمام تلاش وزارت بهداشت و درمان با همکاری سازمانهای تولید واکسن و سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت این است که در تولید انواع واکسن به خودکفایی برسیم. در خصوص تولید واکسن جدید پنتاوالان هم برنامه داریم که طی 2 سال آینده یعنی تا قبل از پایان دولت تدبیر و امید، به خودکفایی دست یابیم.

دکتر هاشمی، درخصوص تولید واکسن آنفلوآنزا گفت:انستیتو پاستور در برنامه دارد که تولید واکسن آنفلوآنزا فصلی را که هر ساله شاهد موج فراگیر آن در کشور هستیم به تولید برساند و امیدواریم قبل از پایان این دولت تولید 2 نوع واکسن آنفلوآنزا را به بهره برداری برسانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha