دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
کد خبر: 138765

با توجه به افزایش 14 درصدی حقوق کارکنان دولت در سال 94 افزایش تعرفه‌های سال 94 شکاف موجود در گروه‌های درمانی را بیشتر خواهد کرد.

سلامت نیوز: با توجه به افزایش 14 درصدی حقوق کارکنان دولت در سال 94 افزایش تعرفه‌های سال 94 شکاف موجود در گروه‌های درمانی را بیشتر خواهد کرد. 

احمد آریایی‌نژاد، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به افزایش 14 درصدی حقوق کارکنان دولت در سال 94 افزایش تعرفه‌های سال 94 موجب فاصله بیشتر بین پزشکان متخصص و پرستاران و سایر گروه‌های درمانی بیشتر خواهد شد.

وی تصریح کرد: حتی سایر گروه‌های شغلی از جمله فرهنگیان نیز به درآمد بالای پزشکان اعتراض دارند و به شدت جویای علت افزایش حقوق چند برابری پزشکان هستند.

وی با بیان اینکه افزایش تعرفه‌ها به نفع سلامت جامعه نیست، خاطر نشان کرد: باید مشکلات اقتصادی جامعه نیز در افزایش تعرفه‌ها لحاظ شود و با توجه به افزایش تعرفه‌های سال 93 دلیلی برای افزایش تعرفه‌های سال آینده وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نادر ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    0 0
    اختلاف شدید درآمد پزشک و پرستار در بیمارستانها باعث دلسردی پرستاران شده است دیگر پزشکان به بیمار به دید یک کالای تجاری نگاه میکنند. دربیمارستان تامین اجتماعی تبریز پزشک متخصص صد میلیون و پرستار چهارصد هزار تومان کارانه میگیرد. و .... عدالت !
  • ف.ک ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    0 0
    این مشکل جدی تراز آن است که بشود تصور کرد. مسوولان فکری بکنند.!!!!