دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
کد خبر: 138770

یک مقام مسئول در وزارت جهادکشاورزی گفت: میوه‌های خارجی موجود در بازار مجوز واردات، گواهی‌ها و استانداردهای لازم را ندارند و به مردم توصیه می‌کنیم از مصرف این میوه‌ها خودداری کنند.

سلامت نیوز: یک مقام مسئول در وزارت جهادکشاورزی گفت: میوه‌های خارجی موجود در بازار مجوز واردات، گواهی‌ها و استانداردهای لازم را ندارند و به مردم توصیه می‌کنیم از مصرف این میوه‌ها خودداری کنند.
 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، جهانگیر عرب در مورد عرضه میوه های خارجی مانند نارنگی در کشور اظهار داشت: اگر در بازار میوه خارجی وجود دارد، قطعا واردات این میوه مجوزی از وزارت جهادکشاورزی ندارد.

وی افزود: چون این محصولات گواهی ها و استانداردهای لازم را ندارند، به مردم توصیه می کنیم از مصرف این میوه ها خودداری کنند.

عرب گفت: کیفیت میوه های تولید داخل بسیار بالاست و حجم بالای صادرات این محصولات بیانگر آن است که میوه های تولید داخل دارای استانداردهای بین المللی هستند، در غیر این صورت به این راحتی نمی توانستیم آن ها را صادر کنیم.

وی با بیان اینکه تنها واردات میوه هایی که در داخل تولید نمی شود مانند موز، آناناس و نارگیل مجوز دارد، افزود: مردم مراقب باشند میوه های سالم مصرف کنند و اگر آنها از خرید محصولات غیرمجاز خارجی خودداری کنند، قیمت این محصولات نیز در بازار مصرف افت می کند.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha