معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به طرح توانمندسازی روسا و مدیران بیمارستان‌های دانشکده و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از آزمون ۵۰ مدیر بیمارستان‌های تهران در ۶ نوبت با بستر الکترونیکی خبر داد.

سلامت نیوز:  معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به طرح توانمندسازی روسا و مدیران بیمارستان‌های دانشکده و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از آزمون ۵۰ مدیر بیمارستان‌های تهران در ۶ نوبت با بستر الکترونیکی خبر داد.  

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، محمد آقاجانی با اشاره به اینکه طرح توانمند سازی روسا و مدیران بیمارستان‌های دانشکده و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با هدف اصلی ارزیابی دانش و مهارت مدیران بیمارستان‌ها با هدف تحلیل و آنالیز عملکردی افراد و طراحی نظام و برنامه آموزشی به منظور ارتقای عملکرد مدیران از طریق تغییر در نگرش و افزایش دانش و مهارت آنان برگزار شد، اظهار داشت: در فاز نخست این برنامه 50 مدیر بیمارستان‌های تهران در 6 نوبت از روز گذشته تا امروز بعد ازظهر در این آزمون‌ها با بستر الکترونیکی شرکت کردند.

آقاجانی افزود: اهداف ویژه برگزاری این دوره آشنایی مدیران با چالش‌های موجود در بیمارستان، بهبود و ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات بیمارستان با توسعه توانمندی های علمی، آموزشی و اجرایی مدیران در بیمارستان، اداره کارآمد و اثر بخش واحدها ومراکز بهداشتی و درمانی، بالا بردن سطح مهارتی و دانش مدیران دربهره گیری بهینه از منابع محدود حال و آینده و بالاتر بردن میزان رضایتمندی ذینفعان و مردم است.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: آزمون حاضر بر اساس سناریوهای احتمالی از میان بانک سوال 500 سوالی به‌صورت هوشمند و اتوماتیک طرح و اجرا می‌شود و هر فرد به طور متوسط به 150 سوال در 120 دقیقه پاسخ می‌دهد.

آقاجانی خاطرنشان کرد: سوالات بر مبنای شایستگی‌های عمومی و تخصصی مدیریت مبتنی بر حیطه شایستگی، وزن و  اهمیت نسبی هر حیطه از شایستگی‌ها طراحی شده است و نیاز حرفه‌ای برای مدیران و روسای بیمارستان‌ها را تعیین سطح می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha