عضو هیات رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران با تایید آلوده بودن آب تهران، گفت: اما اینکه این آلایندگی تا چه میزان بوده و اینکه دارای حد مجاز یا فراتر از استاندارد است، نیاز به بحث و بررسی دقیق‌تری دارد.

آب تهران آلوده است/ میزان آلایندگی آب تهران نیاز به بررسی دقیق دارد

سلامت نیوز: عضو هیات رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران با تایید آلوده بودن آب تهران، گفت: اما اینکه این آلایندگی تا چه میزان بوده و اینکه دارای حد مجاز یا فراتر از استاندارد است، نیاز به بحث و بررسی دقیق‌تری دارد.

سیدمهدی هاشمی در گفت وگو با خانه ملت، درباره برخی اظهارات مبنی بر آلوده بودن آب تهران، افزود: آب تهران آلوده است اما اینکه این آلایندگی تا چه میزان بوده و اینکه دارای حد مجاز یا فراتر از استاندارد است، نیاز به بحث و بررسی دقیق‌تری دارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: آلودگی‌ها در تهران تنها محدود به آب و هوا نمی‌شود و مسایل بسیاری مترتب بر زندگی شهروندان در این شهر است که متاسفانه عدم مدیریت واحد و صحیح و نبود حاکمیت سیاست‌های درست موجب این مشکلات شده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه مشکلات آلایندگی در کشور یک ‌‌شبه به وجود نیامده پس به یکباره نیز رفع نخواهد شد، تصریح کرد: به نظر می‌رسد باید ابتدا روی بحث مدیریت تصمیم گرفت تا بتوان دیگر مشکلات را رفع کرد.

عضو هیات رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی، درباره مستندات رئیس کمیسیون بهداشت شورای شهر درباره آلایندگی آب تهران، گفت: اکنون مجمع در انتظار ارایه مستندات آلایندگی آب تهران است و این مهم را پیگیری خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha