اعلام برنامه های یکشنبه رادیو سلامت را در سلامت نیوز بخوانید.

صدا ، دوربین ، سلامت

عنوان برنامه ای است که به تاثیر نقش محصولات دیداری و شنیداری بر سلامت می پردازد .

خانم معصوم زاده مدیر گروه صبحگاهی رادیو سلامت گفت: رسانه بعنوان یکی از تاثیر گذارترین وسیله ارتباط جمعی نقش بسیار مهمی را در ترویج فرهنگ دارد و ما در این برنامه بررسی می کنیم که مضامین سلامت و بهداشت در رسانه چقدر با واقعیت انطباق دارد . ایشان در ادامه گفت : متاسفانه در برخی از فیلم ها استفاده دخانیات را ترویج می دهند و گاهی شخصیت های معتاد را کمیک و جذاب جلوه داده و قبح این عمل شکسته می شود . ایشان در مورد نقش انیمیشن برذهن کودک گفت : انیمیشن را دارای ویژگی های خاصی است و ما با استفاده از کارشناسان و متخصصین ویژگی های آن را معرفی می کنینم .

برنامه صدا ، دوربین ، سلامت به سردبیری و تیهه کنندگی آقای همراز روزهای جمعه ساعت 30/8 پخش می شود .   

زاویه پنهان

برنامه زاویه پنهان عنوان برنامه ای است از گروه عصر گاهی رادیو سلامت که به بررسی آگهی ها و تبلیغات روزنامه ها و سایر رسانه ها درباره خدمات بهداشتی درمانی  با حضور کارشناسان و مسئولان می پردازد و توضیحات لازم را در ارتباط با صحت و سقم مطالب  بیان می کنند. این برنامه روز یک شنبه  با حضور آقای دکتر صفاتی ریاست اداره نظارت و بازرسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و آقای دکترزمانی جراح مغز و اعصاب در خصوص اختراع دستگاه بهبودی فلج اعضاء  در عرض 2 ساعت می پردازد . زاویه پنهان روزهای یک شنبه ساعت 05/14 پخش می شود.

صدای مشاور

عنوان برنامه ای است از گروه نیم روزی که هر روز به یکی از بیماریها میپردازد. صدای مشاور روزیک شنبه با حضورآقای دکتر جمشیدی روماتولوگ و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران به موضوع روماتیسم مفصلی میپردازد . این برنامه ساعت 11 تا 50/11 پخش می شود.

فراسو

عنوان برنامه ای است از گروه صبحگاهی رادیو سلامت که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی می پرادزد این برنامه روز یک  شنبه با حضور آقای دکتر امام فوق تخصص روماتولوژی به موضوع مصرف کلسیم و ویتامینD  میپردازد این برنامه ساعت 15/8 پخش می شود . 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha