معاون بهداشت وزارت بهداشت، گفت: برنامه بسیج سلامت نوروزی سال 94 با هدف حفظ سلامت شهروندان و مسافران نوروزی از اول اسفند آغاز و تا 15 فروردین 94 ادامه می‌یابد.

سلامت نیوز: معاون بهداشت وزارت بهداشت، گفت: برنامه بسیج سلامت نوروزی سال 94 با هدف حفظ سلامت شهروندان و مسافران نوروزی از اول اسفند آغاز و تا 15 فروردین 94 ادامه می‌یابد. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، علی اکبر سیاری با اشاره به نزدیکی فصل بهار و ایام تعطیلات نوروزی و رونق فعالیت مراکز تهیه، توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی در اماکن اقامتی و تفریحی بر ضرورت افزایش و تشدید کنترل و نظارت های بهداشتی هدفمند بر این مراکز و اماکن تاکید کرد.

وی گفت: برنامه بسیج سلامت نوروزی سال 94 به منظور حفظ سلامت شهروندان و مسافران نوروزی، تامین و ارتقای ایمنی مواد غذایی در سطح عرضه، رتبه بندی رستورانها و اعطای سیب سلامت از طریق سامانه جامع بازرسی، رعایت بهداشت آب و پیشگیری از بروز اپیدمی های منتقله از آب و غذا، از اول اسفند تا 15 فروردین سال 94 در سراسر کشور اجرا می شود.

معاون بهداشت وزیر بهداشت همچنین، از نظارت بر مراکز و اماکن بین راهی به صورت حداقل هر 15 روز یک بار و جمعاً سه بار در طول اجرای برنامه خبر داد.

سیاری گفت: نتایج بازرسی از گروه رستورانها در سامانه جامع بازرسی، به منظور اجرای رتبه بندی و اعطای سیب سلامت از سوی بازرسین بهداشت محیط دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ثبت می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha