نخستین مرکز نوآوری با هدف بهینه‌سازی و ارتقای فرآیندهای جاری سازمان انتقال خون چهارم اسفند ماه با حضور مقامات ارشد وزارت بهداشت و مدیران ارشد سازمان انتقال خون ایران و تنی چند از مقامات کشوری افتتاح می‌شود.

سلامت نیوزنخستین مرکز نوآوری با هدف بهینه‌سازی و ارتقای فرآیندهای جاری سازمان انتقال خون چهارم اسفند ماه با حضور مقامات ارشد وزارت بهداشت و مدیران ارشد سازمان انتقال خون ایران و تنی چند از مقامات کشوری افتتاح می‌شود

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ، این مرکز به عنوان یک مرکز آموزش کاربردی کلیه فرآیندهای فنی انتقال خون، از ظرفیت آموزش کشورهای منطقه امرو و خاورمیانه برخوردار است.

نیما هامون مدیر این مرکز گفت: ایجاد فضایی برای آموزش کلیه فرایندهای سازمان، از جمله مشاوره پزشکی با اهداکنندگان، خونگیری، تهیه فراورده‌های خونی، انجام آزمایشات سلامت خون و ... از ویژگی‌های مرکز نوآوری است. علاوه بر آن هرگونه فعالیت نو یا ایده خلاقانه در زمینه ارتقای فرایندهای طب انتقال خون، در این مرکز از جنبه‌های گوناگون فنی، علمی و بهره‌وری مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان انتقال خون، وی افزود: سپس ایده‌های کاربردی به صورت آزمایشی به مرحله اجرا درخواهند آمد تا در صورت موفقیت، در قالب دستورالعمل اجرایی تدوین شده و به مراکز درمانی یا پایگاه‌های انتقال خون سراسر کشور ابلاغ شود.

فعالیت‌های این مرکز کلیه فرآیندهای انتقال خون از رگ اهدا کننده تا رگ بیمار را در بر می‌گیرد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha