ساعت 5 عصر دوم آبانماه سال جاری کارمند اداره‌ای در خیابان آذربایجان به سمت خانه‌اش در حال حرکت بود که جوان قدبلندی پای پیاده و با چاقویی که در دست داشت، دست به قاپیدن گوشی موبایل مرد کارمند زد.

سلامت نیوز:ساعت 5 عصر دوم آبانماه سال جاری کارمند اداره‌ای در خیابان آذربایجان به سمت خانه‌اش در حال حرکت بود که جوان قدبلندی پای پیاده و با چاقویی که در دست داشت، دست به قاپیدن گوشی موبایل مرد کارمند زد.

به گزارش سلامت نیوز، روزنامه ایران در ادامه نوشت: این مرد که شوکه شده بود به دنبال دزد جوان دوید و با فریادهای «دزد، دزد» به تعقیب وی رفت.دزد جوان با سرعت پشت موتور همدستش پرید و پا به فرار گذاشتند اما در این سکانس، گوشی موبایل دزد جوان از جیبش به زمین افتاد و مرد کارمند با به دست آوردن این سرنخ، پلیس را در جریان این سرقت قرار داد.
مأموران با به دست آوردن این سرنخ، گوشی موبایل را در اختیار مأموران پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران قرار دادند و این در حالی بود که کارآگاهان با توجه به سرقت‌های مشابه گوشی‌های موبایل از سوی بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 34 مأموریت یافتند دزدان موتورسوار را ردیابی کنند.
مأموران در بررسی گوشی موبایل دزد بدشانس موفق شدند تصویرش را به دست آورند و زمانی که عکس دزدان پیش روی طعمه‌هایشان قرار گرفت مشخص شد «بابک» همان دزد چاقوکش است.
بدین ترتیب تجسس‌ها برای ردیابی دو دزد جوان ادامه یافت تا اینکه مأموران در تحقیقات میدانی پی بردند بابک و همدستش وحید به سفر زیارتی کربلا رفته‌اند.مأموران در این مرحله منتظر ماندند تا دزدان از این سفر زیارتی بازگردند و مخفیگاه آنها را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.بابک و وحید از سفر بازگشتند و مأموران که نمی‌خواستند شب اول بازگشت را برای آنها تلخ کنند منتظر ماندند و روز 14 بهمن ماه این دو جوان را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.«وحید» و «بابک» ادعای بی‌گناهی کردند و گفتند دیگر دزد نیستند و توبه کرده‌اند.
«علیرضا» یکی از مالباخته‌ها به بازپرس «نصرتی» گفت: ساعت 7.5 شب بود که همزمان با مکالمه تلفنی وارد کوچه‌مان شدم، ناگهان «بابک» از جلوی یک وانت بیرون آمد و مانع حرکتم شد و تا خواستم حرفی بزنم جوان دیگری از پشت چاقویی به پهلویم فشرد.
وی افزود: بابک نیز چاقو به‌دست بود و گوشی‌ام را گرفت و از آنها خواستم کاری با من نداشته باشند که مرا به عقب هل دادند و پا به فرار گذاشتند.
شاکی پرونده گفت: تنها چهره بابک را به یاد دارم و نمی‌دانم وحید همان جوانی باشد که از پشت مرا تهدید کرده است.
وحید نیز در ادعاهایش گفت: من یکبار دزدی کردم و پشیمانم و به همین خاطر نیز با بابک به کربلا رفتیم و توبه کردیم.
بنابر این گزارش، این ادعاها در حالی است که 15 طعمه این دزدان که بابک و وحید نام دارند هر دو را همان زورگیران چاقوکش معرفی کردند و تحقیقات برای شناسایی دیگر قربانیان نقشه‌های این تبهکاران ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha