معاون درمان وزارت بهداشت از برگزاری طرح توانمند سازی روسا و مدیران بیمارستان‌های دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با هدف اصلی ارزیابی دانش و مهارت مدیران بیمارستان‌ها و تحلیل و آنالیز عملکردی آنان خبر داد.

سلامت نیوزمعاون درمان وزارت بهداشت از برگزاری طرح توانمند سازی روسا و مدیران بیمارستان‌های دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با هدف اصلی ارزیابی دانش و مهارت مدیران بیمارستان‌ها و تحلیل و آنالیز عملکردی آنان خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ، دکتر محمد آقاجانی از برگزاری طرح توانمند سازی روسا و مدیران بیمارستان‌های دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد و گفت: طراحی نظام و برنامه آموزشی به منظور ارتقای عملکرد مدیران از طریق تغییر در نگرش و افزایش دانش و مهارت آنان از دیگر اهداف برگزاری این طرح است. در فاز اول این برنامه 50 مدیر بیمارستان‌های تهران در 6 نوبت در آزمون‌هایی که به صورت الکترونیکی برگزار شد، شرکت کردند.

وی اهداف ویژه برگزاری این دوره را آشنایی مدیران با چالش‌های موجود در بیمارستان، بهبود و ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات بیمارستان با توسعه توانمندی‌های علمی،آموزشی و اجرایی مدیران در بیمارستان، اداره کارآمد و اثر بخش واحدها و مراکز بهداشتی و درمانی، بالا بردن سطح مهارتی و دانش مدیران دربهره گیری بهینه از منابع محدود حال و آینده و بالاتر بردن میزان رضایتمندی ذینفعان و مردم عنوان کرد.

بنا بر اعلام‌ وب‌دا، آقاجانی در پایان گفت: سوالات بر مبنای شایستگی‌های عمومی و تخصصی مدیریت مبتنی بر حیطه شایستگی و اهمیت نسبی هر حیطه از شایستگی‌ها شامل 500 سوال از میان بانک سوالات و به صورت هوشمند و اتوماتیک طراحی شده است و نیاز حرفه‌ای برای مدیران و روسای بیمارستان‌ها را تعیین سطح می نماید. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha