در جلسه شورای معاونان جمعیت هلال‌احمر مصوب شد تا با توجه به استقرار بالگردهای سازمان امداد و نجات مسیر جاده‌ای در نوروز، این سازمان ضمن علت سنجی حوادث نوروز سال‌های گذشته برای پاسخگویی به حوادث احتمالی برنامه‌ای تهیه کند.

سلامت نیوز: در جلسه شورای معاونان جمعیت هلال‌احمر مصوب شد تا با توجه به استقرار بالگردهای سازمان امداد و نجات مسیر جاده‌ای در نوروز، این سازمان ضمن علت سنجی حوادث نوروز سال‌های گذشته برای پاسخگویی به حوادث احتمالی برنامه‌ای تهیه کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا، در سی‌و دومین جلسه شورای معاونان جمعیت هلال‌احمر مصوب شد تا با توجه به استقرار بالگردهای جمعیت در مسیرهای جاده‌ای در ایام نوروز، سازمان امداد و نجات نسبت به بررسی گزارش‌های حوادث سالهای گذشته و امکان سنجی پیشنهادی، با هماهنگی وزارت بهداشت برای هم‌افزایی توانمندی هر دو دستگاه به‌منظور پاسخگویی به حوادث احتمالی اقدام کند.

انجام برنامه‌ریزی‌های لازم از سوی سازمان امداد و نجات با هماهنگی حوزه‌های ریاست و دبیرکل برای بازدید نوروزی هر یک از اعضای شورای معاونان از پایگاه‌های خدمات نوروزی سازمان‌های امداد و نجات و جوانان در دو استان، از دیگر مصوبات شورای معاونان جمعیت هلال‌احمر بود.

در این جلسه همچنین گزارشی از اقدامات هلال‌احمر در استان خوزستان به علت بروز پدیده ریزگردها ارائه و مقرر شد مؤسسه علمی کاربردی هلال با هماهنگی بخش‌های مرتبط نسبت به تهیه و تدوین متون آموزشی برای مقابله با ریزگردها برای استان‌های خاص اقدام کند و علاوه بر آن بر استفاده از توان رسانه ملی در آموزش‌های مربوطه تاکید شد.

به علاوه در این جلسه مطرح شد که حمایت از فعالیت‌های راهیان نور همسو با اهداف و وظایف جمعیت است و باید سازمان‌های امداد و جوانان در این زمینه همکاری لازم را انجام دهند و خزانه‌داری‌کل و معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی و سایر واحدهای ذی‌ربط اقدام لازم را انجام خواهند داد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha