وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خدمت به مردم کار با ارزشی است و باید نظر مردم در خصوص اجرای طرح تحول نظام سلامت لحاظ شود.

وزیر بهداشت: نظرمردم باید در اجرای طرح نظام سلامت لحاظ شود

سلامت نیوز:وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خدمت به مردم کار با ارزشی است و باید نظر مردم در خصوص اجرای طرح تحول نظام سلامت لحاظ شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری  ایرنا، سید حسن قاضی هاشمی پنجشنبه شب در بدو ورود به استان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: طرح تحول نظام سلامت یکی از طرح های مهم دولت تدبیر و امید است که برای کاهش هزینه های درمانی مردم محروم و نیازمند اجرا می شود.

وی اظهار کرد: این طرح با همکاری دولت، مجلس، استانداران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی، پزشکان و پرستاران در دست اجرا است.

قاضی هاشمی در مورد هدف از سفر خود به استان بوشهر گفت: کاروان نوآوران سلامت هم اکنون در یکی از نقاط محروم استان بوشهر حضور دارد که برای ملحق شدن به این کاروان به این استان سفر کرده ام.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: طرح نوآوران سلامت هم اکنون در کشور توسعه یافته به گونه ای که یکی از شعبه های آن در شرق کشور در مشهد برای خدمت رسانی به مردم راه اندازی شده است.

وی یادآور شد: در این سفر در نشست هایی با استاندار و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مسایل و مشکلات بهداشتی و درمانی این استان بررسی می شود.

قرار است وزیر بهداشت روز جمعه در روستای زیارت ساحلی از توابع شهرستان دشتی بوشهر چند مورد عمل جراحی چشم انجام دهد.

خورموج مرکز شهرستان دشتی در فاصله 85 کیلومتری جنوب بوشهر واقع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha