جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹
کد خبر: 139152

سلامت نیوز:رئیس شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد گفت: در اجرای طرح بسیج سلامت، مانور بهداشت محیط در خلیل‌آباد برگزار شد

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری فارس ،محمد هاشمی امروز در حاشیه اجرای مانور بسیج سلامت این شهرستان در خلیل‌آباد اظهار کرد: به‌منظور پیشگیری از بروز و شیوع بیماری‌های مختلف و همچنین ارتقای سطح بهداشت در مراکز  تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، طرح بسیج سلامت از اول اسفندماه تا دهم فروردین در این شهرستان برگزار می‌شود.
وی افزود: در راستای اجرای این طرح تعداد سه اکیپ بازرسی و یک اکیپ نظارتی با همکاری پلیس راهور و دستگاه‌های مسئول در شهرستان بطور مرتب بازرسی و نظارت از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی شهرستان هستند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد لزوم توجه خریداران را به تولید مواد غذایی و تاریخ انقضاء مورد تاکید قرار داد و افزود: خریداران اقلام مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های دارای شرایط بهداشتی تهیه کنند.
هاشمی از مردم خواست هرگونه شکایت و پیشنهاد خود را به مراکز بهداشتی و اداره صنعت و معدن گزارش کنند.
وی خلیل‌آباد را در مسیر جاده‌های تهران بردسکن و مشهد و نیز طبس و فردوس نام برد و افزود: در ایام نوروز این شهرستان مسافران زیادی را به قصد زیارت حرم امام رضا(ع) دارد که برخورد مناسب همشهریان با مسافران و زائران سبب ماندگاری بیشتر مسافران و زائران در منطقه می‌شود.
رضا یوسفی رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری خلیل‌آباد نیز در این مراسم افزود: شهرستان خلیل‌آباد دارای 25 اثر تاریخی و دیدنی است که اقدامات لازم برای معرفی این اماکن با همکاری شهرداری و اداره اوقاف و امور خیریه به عمل آمده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha