وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد : بسیار در حوزه خدمات الکترونیکی بخش سلامت دچار کمبود بوده تا جایی که نسبت به برخی از بخش های خدماتی نیز عقب هستیم.

سلامت نیوز:  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد : بسیار در حوزه خدمات الکترونیکی بخش سلامت دچار کمبود بوده تا جایی که نسبت به برخی از بخش های خدماتی نیز عقب هستیم. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایرنا ، سید حسن هاشمی در مراسم رونمایی از سامانه آنلاین صدور پروانه مطب که در سازمان نظام پزشکی برگزار شد، این مطلب را عنوان کرد.

نامبرده اظهار داشت: باید هر چه سریع تر خود را در سازمان های مختلف نظیر وزرات بهداشت، سازمان های بیمه گر، داروخانه های کشور، گمرک و وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه خدمات الکترونیکی مجهز کنیم.

وی ادامه داد: این مسئله علاوه بر کمک به سلامت مردم از ورود افراد و دارو و تجهیزات پزشکی تقلبی و غیرمرتبط پیشگیری می کند همچنین به مصرف کنندگان این اطمینان را می دهد که مدارک پزشکان و داروهایی که استفاده می کنند، دارای صحت و اصالت است.

وزیر بهداشت تصریح کرد: بسیاری از کشورها سال هاست که از این خدمت بهره گرفته اند این مسئله علاوه بر این که زحمت مردم را کاهش می دهد باعث اطمینان آنان از قیمت و تاریخ ساخت آنها می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha