وزیر بهداشت، با حضور در کاروان بنیاد خیریه نورآوران سلامت در یکی از روستاهای شهرستان دشتی در استان بوشهر، 12 عمل جراحی چشم را انجام داد.

سلامت نیوزوزیر بهداشت، با حضور در کاروان بنیاد خیریه نورآوران سلامت در یکی از روستاهای شهرستان دشتی در استان بوشهر، 12 عمل جراحی چشم را انجام داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، ویزیت رایگان و عمل جراحی چشم بیماران در کانکس های سیار خیریه نوآوران سلامت مستقر در روستای زیارت ساحلی شهرستان دشتی استان بوشهر روز جمعه توسط دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت انجام شد.

بر اساس این گزارش، دکتر هاشمی در روستای زیارت ساحلی در جمع خبرنگاران گفت: کاروان نورآوران سلامت در مدت سه ماه که در روستای زیارت حضور دارند خدمات قابل توجهی به افراد محروم و نیازمند ارائه داده‌ است.

وی با بیان اینکه بیش از 8600 نفر مورد معاینه چشم‌پزشکان و دندان‌پزشکان قرار گرفتند افزود: در این مدت 4700 نفر بیماران بخش چشم و 3900 نفر در بخش دندان‌پزشکی بصورت رایگان درمان شدند.

دکتر هاشمی افزود: عینک رایگان نیز به 1400 نفر که نیاز به عینک طبی داشتند، ارائه شد.

انجام بیش از 5000 عمل جراحی چشم رایگان در 20 استان کشور

وزیر بهداشت، با اشاره به اینکه بنیاد خیریه نورآوران سلامت در تمامی استان‌ها حضور می‌یابد، بیان کرد: تاکنون بنیاد خیریه نورآوران سلامت به نیمی از استان‌های کشور اعزام شده است.

بنا بر این گزارش تاکنون در 20 استانی که بنیاد خیریه نوآروان سلامت حضور پیدا کرده است، بیش از 5000 عمل جراحی به صورت رایگان توسط تیم پزشکی این بنیاد انجام شده است.

براساس گزارش وبدا، استاندار بوشهر نیز با بیان اینکه، اجرای برنامه‌های خیرخواهانه باعث افزایش رضایتمندی مردم و خشنودی خداوند می‌شود، گفت: کاروان خیریه نورآوران سلامت با استقرار در منطقه زیارت ساحلی دشتی خدمات قابل توجهی به بیماران در بخش‌های چشم‌پزشکی و دندانپزشکی ارائه داده‌اند.

استاندار بوشهر با تاکید بر توسعه خدمات دندانپزشکی در استان بوشهر بیان کرد: با پیشنهاد به وزیر بهداشت و درمان و موافقت وی، کلینیک دندان‌پزشکی درشهرستان‌های استان بوشهر تا سال آینده راه‌اندازی می‌شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha