پسر جوان وقتی تصمیم به جدایی از دختر مورد علاقه‌اش گرفت نمی‌دانست گرفتار نقشه انتقام‌جویی خواهر او خواهد شد.

سلامت نیوز: پسر جوان وقتی تصمیم به جدایی از دختر مورد علاقه‌اش گرفت نمی‌دانست گرفتار نقشه انتقام‌جویی خواهر او خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری، مدتی قبل پسری نزد پلیس پایتخت رفت و به مأموران گفت: در فیس‌بوك با دختری به نام نوشین آشنا شدم. آشنایی ما با چت كردن شروع شد و مدتی بعد بالاخره او از من خواست همدیگر را ببینیم. وقتی سر قرار حاضر شدم نوشین آمد و وقتی می‌خواست سوار ماشین من شود یكدفعه 2جوان به سمت ما آمدند و مدعی شدند كه از دوستان برادر نوشین هستند.

آنها به بهانه اینكه برای نوشین مزاحمت ایجاد كرده‌ام مرا به باد كتك گرفتند و به ماشینم هم آسیب زدند. همزمان نوشین پا به فرار گذاشت و 2 پسر جوان هم سوار موتور شدند و فرار كردند. حالا هم مطمئنم كه پشت پرده ماجرا نوشین بوده است چون بعد از آن دیگر نه جواب زنگ‌هایم را می‌دهد نه پیامك‌ها را. با این شكایت، پرونده در اختیار قاضی روستا، بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 5تهران قرار گرفت و دستور تحقیقات در این زمینه صادر شد.

مأموران در تحقیقات نوشین را دستگیر كردند و او در بازجویی‌ها گفت: شاكی پرونده خواستگار خواهرم بود و آنها قرار بود با هم ازدواج كنند او اما یكدفعه زیر قولش زد و خواهرم را ترك كرد. در آن زمان من تازه درسم را تمام كرده و از شهرستان به تهران آمده بودم. اشك‌های خواهرم مرا عذاب می‌داد و از همه بدتر اینكه مهدی بی‌دلیل تصمیم به جدایی گرفته بود. درحالی‌كه همه فامیل می‌دانستند كه قرار است خواهرم به‌زودی عروس شود و این كار او باعث شد آبروی خواهرم برود.

به همین‌خاطر از مهدی كینه به دل گرفتم و نقشه انتقام‌جویی كشیدم. برای اجرای نقشه‌ام یك صفحه در فیس‌بوك ساختم و از این طریق با مهدی آشنا شدم. بیشتر وقت‌ها با او چت می‌كردم تا اینكه تصمیم گرفتم با او قرار بگذارم. برای اجرای این نقشه 2نفر از افرادی كه می‌شناختم را اجیر كردم تا مهدی را حسابی كتك بزنند.

برای آنها همه ماجرا را تعریف كردم و گفتم كه او با آبروی خواهرم بازی كرده است. بالاخره روز قرار رسید، آن روز من با تغییر چهره به سر قرار رفتم. همزمان 2مرد جوان كه اجیر كرده بودم هم در آنجا حاضر شدند و مهدی را به باد كتك گرفتند و به‌خودروی گران‌قیمتش آسیب رساندند.بعد از اعترافات این زن انتقام‌جو، 2جوان اجیر شده دستگیر شدند و تحقیقات از 3متهم پرونده ادامه دارد تا زوایای پنهان ماجرا آشكار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha