یام ارسال شده بسیار کوتاه است. در حد یک پاراگراف با این مضمون "برای سبزه عید به جای گندم از تخم چمن استفاده کنید" به گزارش سلامت نیوز این متن کامل پیامی است که این روزها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای حمایت از دولت و کشور دست به دست میشود.

برای سبزه عید به جای گندم از تخم چمن استفاده کنید

سلامت نیوز:پیام ارسال شده بسیار کوتاه است. در حد یک پاراگراف با این مضمون "برای سبزه عید به جای گندم از تخم چمن استفاده کنید"

به گزارش سلامت نیوز این متن کامل پیامی است که این روزها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای حمایت از دولت و کشور دست به دست میشود.

"طبق اعلام مرکز آمار در ایران ۲۴ میلیون خانوار زندگی می کند اگر هر خانوار برای سبزه سفره نوروز ۱۰۰ گرم گندم ( یک کالای استراتژیک ) استفاده بکند در مجموع ۲۴۰۰ تن گندم دور ریخته می شود.


آیا موافقید به جای گندم از تخم چمن استفاده بکنیم که هم بومی ایران است ودر طبیعت به رشد خود ادامه میدهد هم سبزتر از گندم است و اینطور  هم آیین ایرانیمان حفظ میشود و هم کمکی به اقتصاد کشور عزیزمان است ."

از آنجایی که مسئولین  بیشتر مواقع  به پتانسیل فضای مجازی با دیده تردید نگاه میکنند بهتر است اینچنین اطلاع رسانی های خودجوشی را هم مدنظر قرار بدهند و از پتانسیل این فضا غافل نشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی طاهرخانی ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
    26 1
    سلام بهتره آموزش کاشت چمنو هم بگین کامل.
  • آذر ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    24 0
    من میخوام همین کارو بکنم ولی بلد نیستم کی و چطور باید این کارو بکنم
  • آمنه ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    6 0
    تخم چمن حتمابایدتوی خاک کاشته بشه یامثل تخم شاهی روی پنبه هم رشدمیکنه؟