در پی کسب جایزه اول مسابقه بین المللی نقاشی محیط زیست «جی کیو ای» ژاپن از سوی یک دانش آموز ده ساله ایرانی، معصومه ابتکار پیام تبریکی برای وی فرستاد.

سلامت نیوز: در پی کسب جایزه اول مسابقه بین المللی نقاشی محیط زیست «جی کیو ای» ژاپن از سوی یک دانش آموز ده ساله ایرانی، معصومه ابتکار پیام تبریکی برای وی فرستاد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست (پام ) ، در این پیام آمده است:
ایران زمین، زادگاه دل های بزرگ، عزم های قوی و استعدادهای درخشانی است که البته فرصتی بیشتر می طلبند تا شناخته و شناسانده شوند. کسب جایزه اول مسابقه بین المللی نقاشی محیط زیست ژاپن از سوی خانم فاطمه محلاتی دانش آموز کلاس پنجم دبستان زینبیه شهر راین استان کرمان گواه همین استعدادهاست. به علاوه مایه امیدواریست که این استعدادها متوجه اهمیت طبیعت و محیط زیست شده و در این زمینه افتخارآفرینی دارند. بی تردید محیط زیست شکننده کشور اینک می تواند به همین عزم ها دل خوش دارد. ضمن تبریک به فاطمه خانم عزیز و تشکر از مسئولین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که این امکان را فراهم آوردند، آرزو می کنم تلاش مسئولان در زمینه های مختلف به شکوفایی هر چه بیشتر این استعدادها بینجامد و دختران و پسران عزیز ما بیش از پیش صاحب رتبه های برتر جهانی و اثربخشی در عرصه داخلی شوند.
 
شایان ذکر است به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، فاطمه محلاتی، دختر 10 ساله از کلاس پنجم دبستان زینبیه شهر راین، جایزه اول بخش بین الملل پانزدهمین مسابقه بین المللی نقاشی محیط زیست «جی کیو ای» کشور ژاپن را کسب کرد.
فاطمه محلاتی در بین 20 هزار اثر از 81 کشور جهان، این جایزه را از آن خود ساخت. موضوع پانزدهمین مسابقه بین المللی نقاشی محیط زیست جی کیو ای «زمین، یار شگفت انگیز» تعیین شده بود و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان نیز 43 اثر نقاشی را در آن شرکت داده بود. فاطمه محلاتی ۶ سال است که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر راین فعالیت می کند؛ وی هفته پیش نیز در مسابقه «نوازاگورا» بلغارستان دیپلم افتخار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha