"سازمان تامین اجتماعی در بخش درمان بازنشستگان خوش درخشید" شاید اگر این خبر را در خروجی یک رسانه مشاهده کنید چیزی جز رپرتاژ آگهی در ذهنتان متصور نشود اما جالب است بدانید این خبر روی خروجی سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته است.

بزرگنماییِ فعالیت های سازمان تامین اجتماعی

سلامت نیوز:"سازمان تامین اجتماعی در بخش درمان بازنشستگان خوش درخشید" شاید اگر این خبر را در خروجی یک رسانه مشاهده کنید چیزی جز رپرتاژ آگهی در ذهنتان متصور نشود اما جالب است بدانید این خبر روی خروجی سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته است.

 

به گزارش سلامت نیوز در حالیکه بیمه شدگان این سازمان با مشکلات عدیده درمانی روبرو هستند در اقدام جالب توجه این سازمان سعی دارد اقدامات صورت گرفته را که اصولا جزءوظایف ذاتی آن هست بزرگ نمایی کند و با نوشتن اخبار و تیترهایی از این دست مشکلات را دست کم ، کم اهمیت جلوه دهد.

این در حالیست  که هنوز برای گرفتن یک نوبت از بیمارستانهای تحت پوشش تامین اجتماعی باید هفته ها و حتی ماهها منتظر ماند و بازنشستگانی که نیاز فوری به درمان دارند و حقوق آنها نیز به اندازه ای نیست که به بیمارستان خصوصی مراجعه کرده و فورا تحت درمان قرار گیرند.

سوال همینجا مطرح میشود که آیا این خوش درخشیدن است که برای یک فرد تقاضای یک ویزیت ساده بگونه ای باشد که مدتها در انتظار بماند یا مجبور باشد زمانیکه آفتاب طلوع نکرده به مرکز درمانی مراجعه کند و نوبت بگیرد؟در حالیکه هنوز با استانداردها فاصله ی زیادی داریم خوش درخشیدن چه معنایی میتواند داشته باشد؟

البته ناگفته نماند که اقدامات این سازمان در مقایسه با قبل واقعا رنگ و بوی دیگری گرفته به همین دلیل است که اینگونه تیترها و اخبار زیبنده مسئولین جدید این سازمان (برخلاف سابق )که به پاک دستی معروف هستند نیست.

آیا با وجودیکه مردم در انتخابات گذشته با دادن رای به حسن روحانی نشان دادند که با قاطعیت تغییر در سیاست ها را دنبال میکنند این خواسته زیادی است که افراد منتسب به دولت تدبیر و امید سیاست های خود را همسو با این دولت برگزینند؟

گفتنیست سازمان تامین اجتماعی که در دولت قبل با فراز و نشیب بسیار در دوره مدیریت مرتضوی روبرو بود نیز بر همین سیاست اداره میشد.یک نگاه گذرا به نوع اخبار و یک پرسش ساده از بیمه شدگان تامین اجتماعی خود گویای واقعیات است .

سعید مرتضوی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha