معاون پرورشی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده به تنهایی نمی‌تواند عمل کند و اگر پیوندی بین دستگاه‌های مرتبط نباشد موفق نیستیم.

سلامت نیوز:معاون پرورشی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده به تنهایی نمی‌تواند عمل کند و اگر پیوندی بین دستگاه‌های مرتبط نباشد موفق نیستیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، تقی ابوطالبی معاون پرورشی آموزش و پرورش شهر تهران امروز در نخستین جشنواره برترین‌های تربیت اسلامی شهر تهران که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: امروز در حالی سالروز امور تربیتی را جشن می‌گیریم که با تدبیر مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و روسای نوزده‌گانه در جهت پیوند آن چیزی که در سند تحول آمده مبنی بر اینکه بتوانیم همه دستگاه‌های مرتبط را پیوند دهیم.

وی ادامه داد: ایجاد این پیوند دغدغه امام (ره) و مقام معظم رهبری است و در آموزش و پرورش به تنهایی در تربیت نسل آینده نمی‌توانیم عمل کنیم و اگر پیوندی بین دستگاه‌ها نباشد موفق نخواهیم بود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهر تهران یادآور شد: این جشن بزرگ آغازی برای ایجاد این پیوند است و حرکتی برای عینی‌سازی محتوا رویکردها و سیاست‌های سند تحول آموزش و پرورش است و امیدواریم آغازی برای همکاری مشترک در این راه باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha