معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: از ابتدای سال تا روز گذشته107 روز هوای ناسالم در پایتخت گزارش شده است که بر این اساس شرایط مشابه سال گذشته در زمینه کاهش آلودگی هوا را تجربه کرده ایم.

سلامت نیوز: معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: از ابتدای سال تا روز گذشته107 روز هوای ناسالم در پایتخت گزارش شده است که بر این اساس شرایط مشابه سال گذشته در زمینه کاهش آلودگی هوا را تجربه کرده ایم. 

محمد رستگاری در گفت‌وگو با میزان، درباره شاخص کیفیت هوا نسبت به سال گذشته اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون 14 روز هوای پاک،219 روز هوای سالم و 107 روز ناسالم در پایتخت گزارش شده است که براساس آن می توان گفت در مقایسه با سال گذشته شاهد کاهش آلودگی هوا در پایتخت بوده ایم.

وی در ادامه به شاخص کیفیت هوای امروز اشاره کرد و افزود:  میزان شاخص آلاینده‌ها در ذرات معلق به کمتر از 2.5 میکرون 86، ذرات معلق کمتر از 10 میکرون60،ازن 24، دی اکسیدنیتروژن61،دی اکسید گوگرد25 و میزان منو اکسید موجود در هوا به37رسیده است، به طوری که می‌توان گفت با توجه میزان شاخص آلاینده‌ها در ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون پایتخت در شرایط سالم قرار دارد.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران در خاتمه اظهار کرد: با توجه به میزان شاخص آلاینده‌ها در ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون پایتخت امروز در شرایط سالم قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha