جعفری گفت: در جلسه شورای عالی بیمه که در اسفند ماه برای تعیین تعرفه خدمات پرستاری بر پا می‌شود، امکان تفکیک برخی خدمات که بطور مشترک توسط پزشک و پرستار انجام می‌گیرد، وجود دارد.

سلامت نیوز: جعفری گفت: در جلسه شورای عالی بیمه که در اسفند ماه برای تعیین تعرفه خدمات پرستاری بر پا می‌شود، امکان تفکیک برخی خدمات که بطور مشترک توسط پزشک و پرستار انجام می‌گیرد، وجود دارد. 

سید یعقوب جعفری رئیس شورای عالی نظام پرستاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: جلسه شورای عالی بیمه در اسفند ماه با هدف تعیین تعرفه‌های پرستاری و اختصاص ضریب ‌K تعرفه‌ای برای حدود 250 خدمت پرستاری برپا می‌شود.

وی گفت: یکی از شکایات پرستاران انجام کارهایی است که اصولا باید توسط پزشک انجام گیرد و تعرفه‌ آنها برای پزشکان محسوب می‌شود و در این جلسه به این قبیل خدمات مشترک بین پزشک و پرستار پرداخته می‌شود. چرا که میزان ضریب K تعرفه‌ها فرق دارد که اگر توسط پزشک انجام شود یا توسط پرستار باید توسط سازمانهای بیمه معلوم گردد و بیمه‌ها باید این وضعیت را معلوم کنند و در این صورت پرستاران و پزشکان هم از سردرگمی در خصوص انجام بعضی خدمات خارج می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha